Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στο Happy Day βρέθηκε η Ήβη Αδάμου, η οποία μίλησε στη Σταματίνα Τσιμτσιλή για την προσωπική της ζωή, την οικογένεια που έχει δημιουργήσει με τον Μιχάλη Κουϊνέλη, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ο σύντροφός της στέκεται δίπλα της όλα αυτά τα χρόνια.

Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε με τρυφερότητα στον πατέρα της κόρης της, τονίζοντας πως για εκείνη ο σεβασμός μέσα σε μια σχέση είναι από τα πιο ουσιαστικά στοιχεία, ειδικά όταν ένας άντρας δεν φοβάται τη δυναμική και την ανεξαρτησία της γυναίκας που έχει στο πλευρό του.

Ο σεβασμός και ο χώρος στη σχέση τους

«Αρχικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μεγαλείο, πιστεύω, ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να τη σέβεται και να τη σέβεται και ως μια δυναμική γυναίκα, μια ανεξάρτητη γυναίκα. Να μην το φοβάται αυτό το πράγμα. Για μένα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα στοιχείο το οποίο το έχει», δηλώνει η Ήβη Αδάμου για τον σύζυγο και πατέρα της κόρης τους.

Η ίδια εξήγησε πως ο Μιχάλης Κουϊνέλης της δίνει χώρο να κυνηγά τις δικές της φιλοδοξίες, κάτι που θεωρεί πολύ σημαντικό, ειδικά μέσα στην καθημερινότητα μιας γυναίκας που είναι και μητέρα.

«Φυσικά και μου δίνει χώρο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί εννοείται ότι είμαστε μαμάδες και πολλές φορές και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας θα βάλουμε και προτεραιότητες άλλες θα βάλουμε, οπότε όταν έχεις έναν άνθρωπο ο οποίος είναι τροχοπέδη… σε ό,τι έχεις, ξέρεις… δηλαδή είναι μαζί σου σε ό,τι ονειρεύεσαι και θέλεις να κάνεις, θεωρώ ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό», σημειώνει χαρακτηριστικά.

«Είναι δίπλα μου στα καλά, στα όμορφα, στα δύσκολα. Είναι βράχος. Είναι ένας υπέροχος πατέρας. Θεωρώ ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία», μοιράζεται η Ήβη Αδάμου στην πρωινή εκπομπή του Alpha.

Το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού

Η Ήβη Αδάμου ρωτήθηκε και για το αν σκέφτεται να μεγαλώσει την οικογένειά της, αποκτώντας δεύτερο παιδί με τον Μιχάλη Κουϊνέλη.

Η τραγουδίστρια ξεκαθάρισε πως δεν έχει κάποιον φόβο απέναντι σε μια τέτοια προοπτική, ωστόσο αυτή την περίοδο η καθημερινότητά της είναι απαιτητική και η ίδια έχει στρέψει περισσότερο την προσοχή της στα επαγγελματικά της.

«Δεν σκέφτομαι που θα ξαναμπώ σε μια διαδικασία για να κάνω μωρό ξανά, καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα, το θέμα είναι ότι είμαι λίγο της οργάνωσης και λίγο… να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να το υποστηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν το χρόνο και την ώρα τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήβη Αδάμου: «Νιώθω ότι η τηλεόραση πιο παλιά ήταν πιο σκληροπυρηνική» – Η άγνωστη ιστορία από το X Factor