Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στο φως της επικαιρότητας ήρθε ξανά το σκάνδαλο με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, με τη φράση του «δεν θα απολογηθώ σε κανένα κερατά» να προκαλεί έντονες αντιδράσεις.

Μία από αυτές διατυπώθηκε από τον Νίκο Συρίγο, στην πρωινή εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου το Σάββατο. Ο δημοσιογράφος στάθηκε ιδιαίτερα στη συγκεκριμένη αποστροφή, εξηγώντας γιατί θεωρεί ότι έχει ξεχωριστή βαρύτητα για τη δημόσια συζήτηση.

Η αντίδραση του Νίκου Συρίγου

«Το πιο χρήσιμο για την κοινωνία σε αυτή την ιστορία είναι αυτή η φράση του Αβραμόπουλου. Και ξέρεις γιατί το λέω; Γιατί αυτή καταδεικνύει μια νοοτροπία που υπάρχει στη Νέα Δημοκρατία, στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τις αρχές, και το έχουμε δει σε πάρα πολλές περιπτώσεις.

Φοβάμαι να σηκώσω κάτι, μήπως δω κανένα σκάνδαλο και εμπλέκονται άνθρωποι της Νέας Δημοκρατίας. Αυτό το έχουμε δει στη νοοτροπία του Φραπέ, του Χασάπη, της Σερμετζίδου, του Βορίδη. Είναι αυτό το “εγώ είμαι υπεράνω”.

Αυτή η φράση, το “δεν θα απολογηθώ σε κανένα κερατά”, είναι η νοοτροπία που μας έχει φέρει ως εδώ: να υπάρχουν θεσμοί και να μην απολογείται κανείς σε κανέναν. Αν θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι, εδώ η Ρόδος, εδώ και το πήδημα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο»