Αυστηρή κριτική δέχτηκε ο Γιώργος Λιάγκας τις προηγούμενες ημέρες, για το γεγονός ότι μία ημέρα μετά τον διάλογο που είχε με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στον «αέρα» το Πρωινού, επέλεξε να σχολιάσει, χωρίς ο δεύτερος να είναι «παρών».
Μάλιστα, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μέσα στο σαββατοκύριακο έκανε διάφορες δηλώσεις και δεν έκρυψε την ενόχλησή του απέναντι στον Γιώργο Λιάγκα, με τον παρουσιαστή του Πρωινού το πρωί της Τρίτης 23/6, να βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
«Επειδή γίνεται πολύ μεγάλη κουβέντα το τελευταίο διάστημα ρε γαμώτο γι αυτή την περιβόητη κόντρα κι επειδή βλέπω την αφεντομουτσουνάρα μου να πρωτοστατώ σε αυτήν την περιβόητη κόντρα. Για να το λήξουμε, παίρνει ένας άνθρωπος τηλέφωνο στο κοντρόλ και ζητά να παρέμβει στην εκπομπή. Εγώ θα ήταν αγένεια να πω όχι, θα μπορούσα να πω όχι, εκπομπή μου είναι θα μπορούσα να πω δεν θέλω να βγάλω κανέναν.
Τον βγάζω, κάνουμε έναν διάλογο, όταν έχεις κάποιον φιλοξενούμενο που σου ζητάει να βγει κι έχει στο μυαλό του ότι κάτι θέλει να πει, δικαίωμά του, το λέει αλλού το λέει κι εδώ, τελειώνει η ιστορία. Απαγορεύεται εγώ την επόμενη, τη μεθεπόμενη μέρα, όχι να απαντήσω σε αυτόν, αλλά να αιτιολογήσω γιατί τα τελευταία πολλά χρόνια επιλέγω να κάνω αυτού του είδους την εκπομπή; Και με τεκμηρίωση. Διότι εκείνη την ημέρα, την επόμενη, υπήρχε το θέμα με τη γυναικοκτονία. Δεν ήταν καμιά πληρωμένη απάντηση, είναι η γνώμη μου, η οποία γνώμη μου τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια στην τηλεόραση, μάλλον δικαιώνεται, γιατί αυτές είναι οι εκπομπές που βλέπει ο κόσμος. Όλοι εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε.
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό πρέπει να είναι μια κόντρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί μια διαφορετική τοποθέτηση, που δεν την προκάλεσες κι εσύ στο τέλος τέλος, να δημιουργεί κόντρα με έναν άλλον άνθρωπο. Εγώ δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα με κανέναν»