Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο «Αττικόν» παραμένει για ένατη ημέρα η Μάρω Κοντού, μετά τον τραυματισμό που υπέστη έπειτα από πτώση μέσα στο σπίτι της. Η σπουδαία ηθοποιός εξακολουθεί να βρίσκεται υπό ιατρική παρακολούθηση, με τους γιατρούς να αξιολογούν καθημερινά την πορεία της υγείας της.

Το ατύχημα είχε ως αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο, γεγονός που κατέστησε αναγκαία τη νοσηλεία της.

Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της

Νέες πληροφορίες για τη νοσηλεία της Μάρως Κοντού μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», ξεκαθαρίζοντας πως η ηθοποιός δεν νοσηλεύεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο».

Δεν έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η αντιμετώπιση των τραυμάτων της γίνεται συντηρητικά, χωρίς να έχει κριθεί απαραίτητη κάποια χειρουργική επέμβαση μέχρι στιγμής.

«Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα», είπε ο Τάσος Τεργιάκης.

Υπό στενή ιατρική παρακολούθηση

Οι θεράποντες ιατροί συνεχίζουν να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της αγαπημένης ηθοποιού, εξετάζοντας καθημερινά την ανταπόκρισή της στη θεραπευτική αγωγή. Προς το παρόν δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το εξιτήριό της, καθώς προτεραιότητα παραμένει η πλήρης σταθεροποίηση της κατάστασής της.