Η Ματίνα Νικολάου έκανε δηλώσεις στο «Breakfast@star» και στον Γιώργο Βιολέντη με αφορμή την παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο». Τι ανέφερε για την προσωπική της ζωή;
«Ο κόσμος θα ευχαριστηθεί την παράσταση και θα μάθει πολλά πράγματα για τη ζωή του Αλέκου Σακελλάριου. Στην παράσταση κάνω όλες τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του και τον στιγμάτισαν», είπε αρχικά η Ματίνα Νικολάου.
«Η τηλεόραση μου λείπει»
Η Ματίνα Νικολάου είπε στη συνέχεια: «Το θέατρο έχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου. Η τηλεόραση μου λείπει, θα έρθει κάποια στιγμή. Δεν έχω κλείσει κάτι τηλεοπτικά για τη νέα σεζόν. Με ενδιαφέρει να κάνω ένα σίριαλ κι ένα δραματικό ρόλο».
«Είμαι παρέα με τον γιο μου και το σκυλάκι μου»
Όσον αφορά την προσωπική της ζωή, η Ματίνα Νικολάου απάντησε: «Διανύω μια πολύ όμορφη περίοδο, έχω πάρει το χρόνο μου. Είμαι παρέα με τον γιο μου και το σκυλάκι μου και περνάμε υπέροχα».
Ματίνα Νικολάου: «Το παιδί μου γνώριζε για τον χωρισμό πολύ πριν μαθευτεί»