Μαυρίκιος Μαυρικίου: Έξαλλος με τη ίδια αεροπορική εταιρεία – «Ήταν αγενέστατοι!»
Πρωινές εκπομπές

Μαυρίκιος Μαυρικίου: Έξαλλος με τη ίδια αεροπορική εταιρεία – «Ήταν αγενέστατοι!»

Μαυρίκιος Μαυρικίου: Έξαλλος με τη ίδια αεροπορική εταιρεία – «Ήταν αγενέστατοι!»

Τρίτο κρούσμα μετά τη Μακρυπούλια και τη Σολωμού

Καταγγελία στη Super Κατερίνα έκανε ο Μαυρίκιος Μαυρικίου για την αντιμετώπιση που είχε από γνωστή αεροπορική εταιρεία, την ίδια που κατήγγειλαν στα social η Ζέτα Μακρυπούλια και η Μαρία Σολωμού.

Μιλώντας στην εκπομπή από τη φυσούνα προς το αεροπλάνο, ο μουσικός εξήγησε ότι είχε κλείσει 3 εισιτήρια και στο αεροδρόμιο η εταιρεία δεν τα έβρισκε.

Με ξεπερνάει. Πήγαμε στο αεροδρόμιο με την Ιλάειρα και την πεθερά μου και δεν έβρισκαν την κράτηση. Εν τέλει τη βρήκαν, άλλαξαν τις θέσεις που είχα αγοράσει. Είχα αγοράσει θέση για το αρμόνιό μου, δεν την έβρισκαν και αυτή.

Το πρόβλημά μου εμένα είναι η αγένεια που αντιμετώπισα που μου είπαν “ή συμμορφώνεστε ή σε αφήνουμε έξω από το αεροπλάνο”.

Μου άλλαξαν με τη βία τις θέσεις, είχα το check in στο κινητό μου. Ήταν αγενέστατοι και οι καινούργιες θέσεις ήταν κατειλημμένες από άλλους επιβάτες και μας έβαλαν και λοχομαχήσαμε.

Τους έκανα μία επιστολή με το παράπονο και το έδωσα στην υπεύθυνη καμπίνας και μας έδωσαν 3 δωρεάν εισιτήρια».