Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Σημαντική εξέλιξη σημειώνεται στην πολύκροτη υπόθεση που συνδέεται με το θανατηφόρο τροχαίο του Παντελή Παντελίδη, καθώς η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου βρέθηκαν σήμερα στις δικαστικές αίθουσες, διεκδικώντας – όπως υποστηρίζουν – τη δικαίωσή τους απέναντι σε ισχυρισμούς που αμφισβήτησαν όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ.

Οι δύο γυναίκες έχουν κινηθεί νομικά κατά 57χρονου άνδρα, ο οποίος φέρεται να κατέθεσε ότι οδηγός του οχήματος δεν ήταν ο Παντελής Παντελίδης, θέση που οι ίδιες αμφισβητούν κατηγορηματικά.

«Περίμενα πως και πως αυτή τη μέρα»

Λίγο πριν από τη δικαστική διαδικασία, η Μίνα Αρναούτη μίλησε στην εκπομπή «Το Πρωινό», εκφράζοντας την προσδοκία της για την έκβαση της υπόθεσης.

«Περίμενα πως και πως αυτή τη μέρα. Θέλω να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη αυτοί οι άνθρωπο γιατί είπαν φρικτά ψέματα. Τα ψέματα πρέπει να τιμωρούνται και πιστεύω ότι σήμερα θα δικαιωθώ. Ο Παντελής ήταν πολύ αγαπητός και όλο αυτό είχε άσχημο αντίκτυπο, γιατί δεχόμασταν απειλές».

Οι απειλές που, όπως λέει, δέχθηκε

Η Μίνα Αρναούτη αναφέρθηκε και στις δύσκολες στιγμές που ακολούθησαν μετά το δυστύχημα, υποστηρίζοντας ότι βρέθηκε αντιμέτωπη με έντονη λεκτική βία και απειλητικά μηνύματα.

«Με έβριζαν, με απειλούσαν ότι θα με σκοτώσουν, ότι θα με βιάσουν. Όλα αυτά με έκαναν να φοβάμαι να βγω από το σπίτι μου. Το να λες ψέματα για έναν άνθρωπο χωρίς να σκέφτεσαι τι επιπτώσεις θα έχει στη ζωή του, είναι θλιβερό».

Η απάντησή της σε όσα έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια

Στη συνέχεια, η ίδια απέρριψε όσα κατά καιρούς έχουν ειπωθεί για τα κίνητρά της, τονίζοντας ότι ποτέ δεν σκέφτηκε οποιοδήποτε προσωπικό όφελος τη στιγμή του δυστυχήματος.

«Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν ψεύτρα και για ποιο λόγο να γίνω τώρα γι’ αυτό το θλιβερό γεγονός; Ήμουν σε ένα αυτοκίνητο, μέσα στα αίματα, έτοιμη να πεθάνω, κι εκείνη την ώρα σκέφτηκα αν θα πάρω αποζημίωση;», είπε μεταξύ άλλων η Μίνα Αρναούτη.