Με αφορμή την παράσταση «Σκέρτσα και παρόλες», η Νικολέττα Βλαβιανού παραχώρησε συνέντευξη στο «Buongiorno». Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για τον ηλικιακό ρατσιμό που έχει βιώσει στο επάγγελμά της και για το εγγόνι της.
«Συνέχεια ακούω για τον ηλικιακό ρατσισμό»
Για τα τηλεοπτικά δήλωσε η Νικολέττα Βλαβιανού: «Δεν μου έχει επιτραπεί να πω τι λέμε, αλλά συζητιούνται πράγματα. Βέβαια, οφείλω να πω ότι υπάρχει ένα bullying και μια επιλεκτική κίνηση απέναντι σε πολύ νεότερους και μια τάση να αποφεύγονται οι μεγαλύτεροι από τις παραγωγές. Πιστεύω ότι είναι κυρίως οικονομικοί οι λόγοι. Συνέχεια ακούω για τον ηλικιακό ρατσισμό, ειδικά στις γυναίκες είναι εξωπραγματικά αυτά που κάνουν».
«Ως γιαγιά είναι πολύ αυστηρή»
«Όλη μου η ζωή είναι μια θυσία, αν ξαναγεννιόμουν θα γινόμουν δικηγόρος, όχι ηθοποιός. Είναι μια εργασία που δεν σου εγγυάται τίποτα, πάρα μόνο ανασφάλεια», πρόσθεσε.
«Ως γιαγιά είναι πολύ αυστηρή, είμαι κρυφή πληγή. Πρέπει να βάζεις όρια», τόνισε η Νικολέττα Βλαβιανού.
Νικολέττα Βλαβιανού: «Δεν ήξερα αν την επόμενη μέρα θα μπορούσα να πληρώσω τους λογαριασμούς»