Η αυλαία έπεσε σε μία από τις δικαστικές υποθέσεις που απασχόλησαν έντονα τον καλλιτεχνικό χώρο τα τελευταία χρόνια. Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο έκρινε αθώα την Παναγιώτα Βλαντή στη μήνυση που είχε υποβάλει εναντίον της ο Γιώργος Κιμούλης για συκοφαντική δυσφήμιση, βάζοντας τέλος στη συγκεκριμένη δικαστική διαμάχη.
Η υπόθεση αφορούσε δημόσιες αναφορές της ηθοποιού κατά τη διάρκεια του 2023, τις οποίες ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης θεώρησε προσβλητικές για την προσωπικότητα και την υπόληψή του.
Η δικαστική απόφαση και το σκεπτικό
Στο επίκεντρο της υπόθεσης βρέθηκαν δύο δημόσιες τοποθετήσεις της Παναγιώτας Βλαντή. Η πρώτη πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2023 σε τηλεοπτική εκπομπή, ενώ η δεύτερη λίγους μήνες αργότερα, τον Αύγουστο, μέσα από συνέντευξή της σε έντυπο μέσο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έγιναν γνωστές από τη δικαστική διαδικασία, η ηθοποιός υποστήριξε στην απολογία της ότι είχε βασιστεί στις δημόσιες καταγγελίες συναδέλφων της, τις οποίες θεωρούσε αξιόπιστες. Παράλληλα, ανέφερε πως αισθάνθηκε ηθική υποχρέωση να σταθεί στο πλευρό ανθρώπων του χώρου που είχαν μοιραστεί προσωπικές εμπειρίες μαζί της.
Καθοριστικό ρόλο στην έκβαση της υπόθεσης φαίνεται πως διαδραμάτισε και η εισαγγελική πρόταση, καθώς η εισαγγελέας της έδρας τάχθηκε υπέρ της απαλλαγής της ηθοποιού, επισημαίνοντας ότι δεν προέκυψε πρόθεση συκοφάντησης εις βάρος του Γιώργου Κιμούλη.
Η πρώτη αντίδραση της Παναγιώτας Βλαντή
Λίγο μετά την ανακοίνωση της απόφασης, η Παναγιώτα Βλαντή εμφανίστηκε ανακουφισμένη και προχώρησε στις πρώτες της δηλώσεις έξω από το δικαστήριο.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Ανακουφισμένη νιώθω και το μπράβο αξίζει στις κυρίες που πρωτοστατήσανε. Υπερασπίστηκα τις δυο κυρίες».
Η ηθοποιός απέφυγε να επεκταθεί περαιτέρω επί της ουσίας της υπόθεσης, δίνοντας έμφαση στο συναίσθημα που της άφησε η δικαστική απόφαση.
Στο πλευρό της η Ζέτα Δούκα
Στο δικαστήριο βρέθηκε και η Ζέτα Δούκα, η οποία στήριξε την Παναγιώτα Βλαντή καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Μετά το τέλος της δίκης, η ηθοποιός περιέγραψε τη συναισθηματική φόρτιση που βίωσε μέσα στην αίθουσα:
«Το ξανά έζησα και ταράχτηκα. Δεν ήταν δάκρυα συγκίνησης ήταν ταραχής».
Η δήλωσή της αποτύπωσε το βαρύ κλίμα που επικράτησε κατά τη διάρκεια της εκδίκασης της υπόθεσης.
«Νιώθω ανακουφισμένη» – Το μήνυμα της ηθοποιού μετά τη δικαίωση
Λίγο αργότερα, η Παναγιώτα Βλαντή μίλησε και στην εκπομπή Happy Day, επιλέγοντας να κρατήσει χαμηλούς τόνους μετά την ολοκλήρωση της δικαστικής διαδικασίας.
Η ίδια δήλωσε:
«Νιώθω ανακουφισμένη, δεν έχω να σας πω κάτι άλλο αυτή τη στιγμή. Δεν θέλω να συζητήσω τίποτα παραπάνω, μόνο αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενη. Ήμουν όλη ημέρα στο δικαστήριο, ήταν δύσκολη ημέρα για όλους μας. Κάποια στιγμή θα βγάλω κάποια ανακοίνωση».