Με συγκίνηση, χαμόγελα και πολλές ευχαριστίες ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν για τη Σίσσυ Χρηστίδου και την εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι».
Η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό για το καλοκαίρι, κλείνοντας έναν ακόμα κύκλο στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, όπου συνεχίζει δυναμικά και κρατά σταθερά τα ηνία.
Το φινάλε της σεζόν
Στο τελευταίο «Χαμογέλα και πάλι» της χρονιάς, η Σίσσυ Χρηστίδου δεν έκρυψε τη συγκίνησή της, καθώς η εκπομπή έριξε αυλαία για τη σεζόν μέσα σε ιδιαίτερα ζεστό κλίμα.
Η παρουσιάστρια στάθηκε στη διαδρομή της χρονιάς, στις στιγμές που μοιράστηκε με τους συνεργάτες της, αλλά και στη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους τηλεθεατές.
«Όταν οι ομάδες αγαπιούνται, δίνουν πάντα το καλύτερό τους εαυτό. Αισθάνομαι ευγνώμων και τυχερή, δεν πιστεύω ότι έχω βρεθεί σε τόσο τυχερή θέση να δέχομαι τόση πολλή αγάπη από την ομάδα» ανέφερε μεταξύ άλλων η Σίσσυ Χρηστίδου.
Τέλος, έκανε ειδική αναφορά και στους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την εκπομπή, ευχαριστώντας προσωπικά τον Νίκο Κοκλώνη και τη Barking Well Media, αλλά και τον Βαγγέλη Μαρινάκη και το MEGA για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη. Κλείνοντας, ανανέωσε το ραντεβού της με τους τηλεθεατές για τον Σεπτέμβρη, δίνοντας το σύνθημα για μια νέα σεζόν που έρχεται με την ίδια δυναμική.
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο Κοκλώνη, αυτή την παραγωγή που με έχει αγκαλιάσει, στηρίξει και αγαπήσει όλο αυτόν τον καιρό, το Mega μας, τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την αγάπη, την πίστη, τη στήριξη. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα κάνω τα πάντα για να το ανταποδίδω. Όλο το Mega, το κανάλι μας, θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ. Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω εσάς, τους τηλεθεατές, που έχετε κρατήσει αυτή την εκπομπή οκτώ χρόνια, πέντε χρόνια πια στο Mega ζωντανή. Εσείς είστε το οξυγόνο μας, εσείς μας δίνετε την πορεία και τη δύναμη να είμαστε εδώ σε χρόνια τόσο δύσκολα για την τηλεόραση. Σας το χρωστάμε πραγματικά.
Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, γιατί μας δίνετε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε και να μη νιώθουμε ότι δουλεύουμε. Είμαστε ευτυχισμένοι και ευλογημένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά, κάνουμε τον Σταυρό μας και εσείς μας δίνετε αυτή τη δύναμη. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ