Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Σπύρος Μπιμπίλας μίλησε στο «Buongiorno» για την ακύρωση του φεστιβάλ Ζαππείου με μία ανακοίνωση. Θεωρείται ότι η ακυρωση έρχεται μετά τις αντιδράσεις για το στήσιμο του αμφιθεάτρου μπροστά στο Ζάππειο.

«Αφήνει έκθετους τους καλλιτέχνες που θα συμμετείχαν»

«Είμαι από τους ηθοποιούς που θίγονται από αυτήν την κατάσταση. Εκεθέτει την κυβέρνηση και πρόκειται για ένα αλαλούμ υπουργείων, οργανισμών και υπηρεσιών. Αφήνει έκθετους τους καλλιτέχνες που θα συμμετείχαν σε αυτό το φεστιβάλ. Εμείς θα ήμασταν η πρώτη θεατρική παράσταση την Τετάρτη», είπε αρχικά ο Σπύρος Μπιμπίλας.

«Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες, να γίνουν εξετάσεις για το ποιος ευθύνεται. Το κακό ξεκινά από ένα πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε ερήμην της αντιπολίτευσης. Το Ζάππειο άρχισε να γίνεται χώρο εμπορίου. Εγώ συμφωνώ (σ.σ. για το ξήλωμα). Όλοι οι ηθοποιο’ι αναρωτιόμασταν που θα γίνει αυτό το θέατρο», πρόσθεσε παρακάτω.

Σπύρος Μπιμπίλας: «Έγραψα στο δημοτικό ότι αγαπώ τη Βουγιουκλάκη – Η δασκάλα φώναξε τη μαμά μου να της πει ότι έχω πρόβλημα σοβαρό»