Ο Σταύρος Νικολαΐδης μίλησε στο «Buongiorno» και αναφέρθηκε στην περιοδεία της παράστασης «Καραμέλες Ούζου», τη σχέση με τον γιο του και αποκαλύπτει γιατί αποκαλεί την πολιτική το μεγαλύτερο λάθος του.
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στην επικείμενη καλοκαιρινή του περιοδεία με τις «Καραμέλες Ούζου», η οποία ξεκινάει στις 2 Ιουλίου από τους Παξούς και συνεχίζεται σε Φεστιβάλ της Παραμυθιάς και στην Άρτα.
«Είμαι σε αυτή τη φάση, την δημιουργική και δύσκολη και αγχωτική, όπου ετοιμάζω την περιοδεία του καλοκαιριού για τις «Καραμέλες Ούζου». Ξεκινάμε 2 Ιουλίου από Παξούς, 3 Ιουλίου παίζουμε στο Φεστιβάλ της Παραμυθιάς, και Άρτα στις 4 Ιουλίου», είπε αρχικά ο Σταύρος Νικολαΐδης.
«Στα τέσσερα πρώτα επεισόδια τα “Εγκλήματα” ήταν να κοπούν»
Για την επιτυχημένη σειρά «Εγκλήματα» που άφησε εποχή και έγινε ευρέως γνωστός: «Δεν ξέρω αν καβάλησα το καλάμι, δεν μπορώ να το πω. Δηλαδή εγώ με τον κόσμο ήμουν πάντα πολύ απλός, πολύ αγαπητός, πολύ χύμα. Και μου το λένε. Τώρα στο πλαίσιο της δουλειάς, δεν είναι ότι νόμιζα ότι ήμουν κάποιος παραπάνω, απλά είχα πάντα ένα θάρρος της γνώμης μου και ήμουν πάρα πολύ διεκδικητικός πολλές φορές. Ίσως περισσότερο απ’ όσο μου επέτρεπε η εμπειρία μου και τα χρόνια μου. Εκεί την πάτησα. Στα τέσσερα πρώτα επεισόδια τα «Εγκλήματα» ήταν να κοπούν. Από το 5ο επεισόδιο όμως και μετά, κάτι έγινε, μια «κοινή συνωμοσία» από στόμα σε στόμα, λειτούργησε και ξαφνικά εκτοξεύθηκε».
«Προσπαθώ να είμαι πατέρας – μάνα»
Για τον γιο του: «Είναι φοβερό το ότι ένα παιδί 9 ετών κάθεται και βλέπει, και θέλει να βλέπει, και αγαπάει τα παλιά σίριαλ και δεν θέλει να βλέπει τα σύγχρονα. Του αρέσουν οι «Τρεις Χάριτες», τις βλέπει φανατικά. Στο YouTube τις βάζει και τις βλέπει. Του αρέσουν τα «Εγκλήματα». Προσπαθώ να είμαι πατέρας-μάνα. Η γυναίκα μου είναι αυτή που είναι πιο καλή στα όρια. Εγώ είμαι λίγο πιο διαλλακτικός. Την ακολουθώ όμως. Δεν του κάνω όλα τα χατίρια, απλά θα τη ρωτήσω».
Αν ο γιος του του έλεγε ότι μεγαλώνοντας θέλει να ακολουθήσει τα βήματά του στον χώρο της υποκριτικής;
Όπως παραδέχθηκε ο Σταύρος Νικολαΐδης, «Θα τον στήριζα, δεν θα τον απέτρεπα, αλλά δεν θα ήταν και το καλύτερό μου. Θα του πω την ωμή πραγματικότητα, πώς είναι το κάθε επάγγελμα. Ευτυχώς δεν δείχνει πολλές τάσεις μέχρι τώρα. Του αρέσουν τα γύρω-γύρω, του αρέσουν πολύ τα ηλεκτρολογικά, εμένα ας πούμε περιμένει να πάει 15-16 χρόνων να τον παίρνω μαζί μου στις περιοδείες, να συνδέει τα φώτα. Αυτά του αρέσουν, συνδέσεις,ηχοληψίες, τέτοια».
«Υπάρχει φανατίλα»
Για την πολιτική: «Θα σου πω απλά και ωμά ότι θεωρώ ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έχω κάνει. Γιατί πρώτον, γιατί ο ηθοποιός δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται, ο καλλιτέχνης γενικά δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται. Πρέπει να μπορεί να λέει, να βγαίνει και να λέει θαρραλέα την άποψή του. Και τώρα επειδή διαφωνώ με πάρα πολλά πράγματα, με αυτά που γίνονται.
Ο κόσμος έχει φανατιστεί τόσο πολύ, υπάρχει μια τέτοια φανατίλα, ειδικά από νέους ανθρώπους, που πραγματικά απορώ. Δηλαδή την εποχή της Μεταπολίτευσης δεν υπήρχε τόσος φανατισμός απ’ ό,τι υπάρχει τώρα. Δεν τολμάς να πεις κάτι αντίθετο απ’ αυτό που πιστεύουν, λες και όλοι πρέπει να πιστεύουμε το ίδιο πράγμα. Ήμουν πολύ αφελής και ανόητος για να πάω να μπλέξω μέσα στους λύκους».