Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στο Πρωινό μίλησε η Στέλλα Μπεζαντάκου, με αφορμή τη δικαστική διαμάχη που έχει ανοίξει με τη Μαρίνα Σάττι, μετά την ενσωμάτωση παλιού ηχητικού αποσπάσματος με τη φωνή της σε μουσικό κομμάτι.

Όπως έγινε γνωστό μέσα από την εκπομπή, η Στέλλα Μπεζαντάκου διεκδικεί δικαστικά ποσό ύψους 30.000 ευρώ από τα κέρδη που φέρεται να έχει αποφέρει το συγκεκριμένο τραγούδι, υποστηρίζοντας ότι η φωνή της χρησιμοποιήθηκε χωρίς προηγούμενη έγκριση.

Το ηχητικό απόσπασμα που έχει προκαλέσει την αντίδρασή της περιλαμβάνεται στον δίσκο «POP TOO» και συγκεκριμένα στο κομμάτι «POP», όπου ακούγεται παλαιότερη δήλωσή της:

«Είμαι η βασίλισσα του μέλλοντος. Προηγούμαι της εποχής μου, κάνω πρωτοποριακά πράγματα, κάνω πράγματα πρώτα εγώ και με ακολουθούν οι υπόλοιπες, οι οποίες με μιμούνται και με αντιγράφουν».

Η ίδια, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, εξήγησε ότι η πλευρά της δεν ήθελε αρχικά να φτάσει η υπόθεση στα δικαστήρια, ωστόσο, όπως υποστήριξε, δεν υπήρξε ανταπόκριση στις προηγούμενες κινήσεις που έγιναν.

«Εμείς δεν θέλαμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Δυστυχώς, μας εμπαίζανε για πολύ καιρό. Προχωρήσαμε σε ένα εξώδικο, δεν απάντησαν ποτέ και τώρα φτάσαμε στην αγωγή. Η λύση θα βρεθεί στα δικαστήρια», ανέφερε χαρακτηριστικά η Στέλλα Μπεζαντάκου.

Στη συνέχεια, η ίδια τόνισε ότι θεωρεί πως η χρήση της φωνής της έγινε χωρίς τη συναίνεσή της, ξεκαθαρίζοντας πως δεν θέλει να ενοχλεί κανέναν, αλλά ούτε και να ενοχλείται.

«Εγώ ουδέποτε έχω ενοχλήσει άτομα, ούτε ηθελημένα ούτε μη ηθελημένα. Όπως δεν ενοχλώ κανέναν, δεν θέλω να με ενοχλούν. Φτάσαμε εκεί γιατί είναι μια παράνομη πράξη που πρέπει να τιμωρηθεί», είπε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γιώργος Λιάγκας: Η άγνωστη ιστορία με τη Στέλλα Μπεζαντάκου – «Κάποτε ήταν να πουλήσω..»