Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Με αφορμή την καλοκαιρινή θεατρική περιοδεία που πραγματοποιεί μαζί με τη Θάλεια Ματίκα, ο Τάσος Ιορδανίδης παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή Happy Day, όπου μίλησε τόσο για τα επαγγελματικά του σχέδια όσο και για τις αλλαγές που διαμορφώνονται στο τηλεοπτικό τοπίο ενόψει της νέας σεζόν.

Ο γνωστός ηθοποιός επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά την παρουσίαση της εκπομπής του στην ΕΡΤ, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τις πληροφορίες που θέλουν την Κατερίνα Καραβάτου και τον Χρήστο Φερεντίνο να εντάσσονται στο πρόγραμμα του σταθμού.

Επιβεβαίωσε τη συνέχιση της συνεργασίας του

Αναφερόμενος στην τηλεοπτική του παρουσία, ο Τάσος Ιορδανίδης δήλωσε: «Συνεχίζουμε και του χρόνου, ναι. Στο μετερίζι της παρουσίασης είναι δεδομένο ότι συνεχίζω, ναι. Ακούω ότι και η Κατερίνα Καραβάτου έρχεται στη γειτονιά μας, με τον Χρήστο Φερεντίνο, κατά πάσα πιθανότητα».

Το σχόλιό του για την Κατερίνα Καραβάτου και τον Χρήστο Φερεντίνο

Ο ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει ακόμη επίσημη επιβεβαίωση για τις συγκεκριμένες τηλεοπτικές μετακινήσεις, ωστόσο δήλωσε πως θα χαιρόταν ιδιαίτερα αν τελικά προχωρήσουν.

«Δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά και γω, απ’ αυτά που ακούω, χαίρομαι πάρα πολύ. Είναι δυο άνθρωποι οι οποίοι μου είναι, εμένα, εξαιρετικά συμπαθείς τουλάχιστον».

«Η τηλεόραση περνάει κρίση»

Ο Τάσος Ιορδανίδης δεν δίστασε να εκφράσει και την άποψή του για τη σημερινή εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης, επισημαίνοντας ότι το διαδίκτυο έχει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία του κοινού.

«Περνάει κρίση η τηλεόραση, κακά τα ψέματα. Περνάει κρίση η τηλεόραση και, αυτή τη στιγμή, βρυχάται το διαδίκτυο».