Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος παραχώρησε δηλώσεις στο «Buongiorno» και μίλησε για το νέο του επαγγελματικλο βήμα με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου.

«Μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω»

«Ήταν μια καλή σεζόν, πήγαν καλύτερα τα πράγματα απ’ ότι τα περίμενα. Από την άποψη ότι υπήρχαν λιγότερες δυσκολίες και καλύτερη τηλεθέαση. Από δω και στο εξής θα κάνουμε ένα καλό καλοκαίρι, θα ξεκουραστούμε και από Σεπτέμβρη έχει ο Θεός», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και συνέχισε:

«Γελάω γιατί, απλώς, θέλω να πω ότι μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω και γω λίγο καλύτερα. Θα είμαστε στον αέρα μιας άλλης εκπομπής, ενός καναλιού το οποίο ήταν εξαιρετικό και υπέροχο».

«Θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή»

«Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα. Ήταν πέντε χρόνια πολύ ωραία και πολύ δημιουργικά. Το επόμενο βήμα θα ‘ναι, για εμάς, ότι ακριβώς βλέπατε αυτά τα πέντε χρόνια. Θα μας ξαναδείτε ακριβώς έτσι, θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή. Πάντα στις αποφάσεις ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά», πρόσθεσε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος.

Θανάσης Αναγνωστόπουλος για Στούντιο 4: «Γιατί να αλλάξεις κάτι που πάει καλά; Το αφήνεις ως έχει, όπου και αν είναι αυτό…»