Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Μια φράση του Γιώργου Λιάγκα ήταν αρκετή για να προκαλέσει απορία στον αέρα του Πρωινού, με τον Σταύρο Μπαλάσκα να στέκεται αμέσως στη διατύπωση και να ζητά διευκρινίσεις.

Διαβάστε επίσης: Απίθανο σκηνικό στο Πρωινό: «Σας ζητώ συγγνώμη… Κύριέ μου, ποιος είστε;»

Ο παρουσιαστής αναφέρθηκε στο φινάλε της φετινής σεζόν, λέγοντας πως η εκπομπή διανύει την προτελευταία εβδομάδα της «ζωής» της, με τον συνεργάτη του να αντιδρά on air και τον ίδιο να ανοίγει συζήτηση γύρω από το αν έχει πει ή όχι κάτι για την επόμενη χρονιά.

«Το Πρωινό διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του», είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

Σ.Μ.: Τι είναι αυτό που λες τώρα; Της ζωής του; Δηλαδή, τέλειωσε το Πρωινό; Έτσι όπως το είπες, ανατρίχιασα…

Γ.Λ.: Σου έχω πει εγώ ότι θα κάνω και του χρόνου;

Σ.Μ.: Όχι!

Γ.Λ.: Άρα, πώς το βγάζεις εσύ; Εγώ δεν ξέρω αν θα κάνω και του χρόνου. Εσύ, έχεις κάποια πληροφόρηση που δεν έχω εγώ;

Σ.Μ.: Καμία!

Γ.Λ.: Άρα, πώς μιλάς εξ’ ονόματός μου; Είναι δυνατόν να είμαι εγώ εδώ, να μην έχω πει τίποτα εγώ για μένα και να βγαίνεις να το λες εσύ; Και θα λέει τώρα ο κόσμος ότι “για να το λέει ο Μπαλάσκας, πάει να πει ότι το ξέρει”.

Σ.Μ.: Εννοείται ότι δεν ξέρω τίποτα, από πού κι ως πού να ξέρω; Αλλά έτσι όπως το είπες, μου φάνηκε κάπως.

Γ.Λ.: Τελειώνει το Πρωινό την άλλη εβδομάδα;

Σ.Μ.:Της ζωής του, είπες!

Γ.Λ.: Της ζωής του, θα δούμε τώρα τι θα γίνει, έχει ο Θεός. Και για πάντα να τελειώσει, δεν έχασε η βενετιά βελόνι, θα υπάρχει άλλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γιώργος Λιάγκας: Η αναφορά στον πατέρα του – «Όταν βγήκε από τη διαδικασία των χημειοθεραπειών…»