Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Βασίλης Παϊτέρης μίλησε στην κάμερα του «Πρωινό», μετά τον ντόρο που επικράτησε κατά την τηλεοπτική του εμφάνιση μαζί με την Αφροδίτη Λατινοπούλου. Ο τραγουδιστής ανέφερε πως δεν υπάρχει λόγος να της ζητήσει συγγνώμη και ότι έχει τσσιγγάνικη ομορφιά.

«Αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε»

«Η κα. Λατινοπούλου μας λέει χρόνια γύφτους. Αν με πεις γύφτο, δεν θα πω κάτι. Όταν, όμως, το λες με μίσος… Αυτό το αν πήρε η μαμά σου χαλί, το λέμε και μεταξύ μας ή κανένα ψυγείο. Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε. Η κα. Λατινοπουλου που μας λέει χρόνια γύφτους, τι να πούμε; Δεν ήταν καλό», είπε ο Βασίλης Παϊτέρης και συνέχισε:

«Έχει αυτή τη τσιγγάνικη ομορφιά»

Ας μου κάνει μήνυση η κα. Λατινοπούλου. Θα της κάνει μήνυση όλος ο λαός. Εγώ δεν θέλω να της κάνω μήνυση και να σταματήσουμε εδώ γιατί δεν είναι καλό. Δεν θα της ζητήσω συγγνώμη, αν δεν ζητήσει η ίδια συγγνώμη από τον ελληνικό λαό γιατί είμαστε Έλληνες. Να είναι σωστή και να πάι σε έναν καταυλισμό να δει πως ζούνε οι άνθρωποι. Δεν θα την πειράξει κανείς γιατί νομίζουν ότι είναι δική μας. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Να με πάρει και να πάμε για καφέ. Είμαστε 700.000 και θα τη ψηφίσουμε να τη βάλουμε στη Βουλή».

Στο τέλος δήλωσε πως θα ήθελε να παίξει σε video clip του: «Είναι πανέμορφη και έχει αυτή τη τσιγγάνικη ομορφιά. Θα ήτα μεγάλη χαρά να παίξει σε video clip δικό μου».

Παϊτέρης – Λατινοπούλου – σε MEGA beef: «Έχει γύφτικη ομορφιά» – «Από γύφτο δεν περίμενα κάτι καλύτερο»