Αυλαία για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν έριξε η Κατερίνα Καραβάτου μέσα από την εκπομπή «Σαββατοκύριακο παρέα» στον ΑΝΤ1.
Η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές σε κλίμα συγκίνησης, ευχαριστώντας τόσο τους συνεργάτες της μπροστά και πίσω από τις κάμερες όσο και το κοινό που στάθηκε στο πλευρό της κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Οι ευχαριστίες στους συνεργάτες της
Στο φινάλε της εκπομπής, η Κατερίνα Καραβάτου θέλησε να κάνει μια ιδιαίτερη αναφορά στους ανθρώπους που εργάστηκαν μαζί της όλη τη χρονιά.
Η οικοδέσποινα του «Σαββατοκύριακο παρέα» ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην εκπομπή, εμφανώς φορτισμένη, λίγο πριν απευθυνθεί απευθείας στο τηλεοπτικό κοινό.
Το μήνυμα στο τηλεοπτικό κοινό
«Να ευχηθώ ένα πολύ καλό καλοκαίρι σε όλους σας. Να γίνει αυτό που φαντάζεστε, αυτό που θα ευχόσασταν. Εγώ εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου να είστε όσο καλύτερα γίνεται. Σας ευχαριστώ από καρδιά για όλα όσα μου έχετε δώσει μέχρι τώρα…
Κυρίες και κύριου, θα πρέπει να σας αφήσουμε. Το καλοκαίρι αυτό θα είναι διαφορετικό για όποιον εμπλέκεται και εδώ και αλλού. Εύχομαι τα πράγματα στην τηλεόραση να γίνουν πολύ καλύτερα… Σας ευχαριστούμε για όλα, εις το επανιδείν!», είπε η Κατερίνα Καραβάτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κατερίνα Καραβάτου για Δανάη Μπάρκα: «Πρέπει να το είδα 20 φορές – Κλαίγαμε και οι δύο»