Χρήστος Βασιλόπουλος: Ιστορική απεργία στο Hollywood – Οι λόγοι που «πάγωσαν» οι παραγωγές
Πρωινές εκπομπές

Χρήστος Βασιλόπουλος: Ιστορική απεργία στο Hollywood – Οι λόγοι που «πάγωσαν» οι παραγωγές

Χρήστος Βασιλόπουλος: Ιστορική απεργία στο Hollywood – Οι λόγοι που «πάγωσαν» οι παραγωγές

Η ΑΙ έχει εισβάλλει στη δουλειά τους και αντιδρούν

Η πιο ιστορική απεργία συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Αμερική, με τον Χρήστο Βασιλόπουλο να μιλά στο «Καλοκαίρι #YES» για το τι συμβαίνει ακριβώς.

Ο ηθοποιός αποκάλυψε πώς οι ηθοποιοί εδώ και σχεδόν δύο μήνες βρίσκονται σε απεργία, με τις παραγωγές να έχουν παγώσει ή να βγαίνουν εκτός χώρας.

Και ο πιο βασικός λόγος είναι η ΑΙ. Η τεχνική νοημοσύνη που έχει εισβάλλει για τα καλά και «αφαιρεί» τη δουλειά από πολλούς εργαζόμενους.

«Τα βραβεία ΕΜΜΥ αναβλήθηκαν, η απεργία είναι τεράστια. Η απεργία ξεκίνησε από το σωματείο συγγραφέων και μετά από τρεις μήνες μπήκε και το σωματείο ηθοποιών. Έχει να κάνει απεργία εδώ και 25 χρόνια, ενώ και τα δύο σωματεία μαζί έχουν να κάνουν 60 χρόνια απεργία.

Θεωρώ πώς είναι μια ιστορική στιγμή.

Οι συγγραφείς είναι στον τέταρτο μήνα και οι ηθοποιοί στον 1,5 μήνα. Συζητάω και λένε ότι θα φτάσει μέχρι τον Ιανουάριο.

Τα γυρίσματα έχουν σταματήσει για τις παραγωγές, δίνονται κάποιες εξαιρέσεις σε κάποια πρότζεκτ αλλά στην ουσία δεν δουλεύει κανείς. Οι δύο μεγαλύτεροι λόγοι που γίνεται είναι η τεχνική νοημοσύνη που είναι ένας παράγοντας που έχει μπει στον χώρο του θεάματος και αντικαθιστά τον ηθοποιό. Αντικαθιστά πολλά μέλη του συνεργείου και μιλάμε για κάτι που θα αλλάξει όλη την πραγματικότητα της υποκριτικής. 

Οι ηθοποιοί δεν εναντιώνονται απέναντι στην ΑΙ αν υπάρχει όριο. Αλλά όταν έχει φτάσει στο σημείο το στούντιο να μπορεί να πάρει τη φωνή μου, το πρόσωπό μου για πέντε λεπτά και να κάνει ολόκληρη ταινία μέσα από αυτά που έχει. Ή ακόμα να αλλάξει και την ερμηνεία μου. Για παράδειγμα, σε μια σκηνή που θέλει ο Χρήστος να κλαίει λίγο παραπάνω, να μπορεί να βάλει 2-3 δάκρυα παραπάνω χωρίς τη δική μου συναίνεση.

Πολλές παραγωγές γίνονται εκτός Αμερικής και περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις.

Ένας άλλος μεγάλος λόγος είναι τα δικαιώματα και οι επαναλήψεις. Τα κανάλια δεν μετράνε ανάλογα με το πόσες φορές παίζεται το πρότζεκτ. Πληρώνεσαι ένα βασικό ποσό όλο το χρόνο, το πρότζεκτ να παίζεται πολλές φορές και εσύ να παίρνεις το μίνιμουμ».

Διαβάστε επίσης

Χρήστος Βασιλόπουλος – Σάρα Κόνερ: Τίτλοι τέλους στη σχέση τους