Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ανανεωμένος και χωρίς γένια εμφανίστηκε το πρωί της Τετάρτης 24/6, στο Πρωινό, ο Γιώργος Λιάγκας, γεγονός ωστόσο που πέρασε ασχολίαστο από τους συνεργάτες του, μέχρι ο ίδιος να το αναφέρει.

Ο παρουσιαστής, πριν πάει σε διαφημίσεις, μοιράστηκε το συμπέρασμά του με τους συναδέλφους του, για να πάρει τις απαντήσεις.

«Πρέπει να με φοβάστε ε; Κανείς δεν μου έκανε πλάκα που ξυρίστηκα. Πρέπει να με βλέπετε και να με φοβάστε», τους είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

«Δεν είμαστε έτοιμοι για την απάντηση», είπε η Φωτεινή Πετρογιάννη.

«Από διακριτικότητα», αναφώνησε ο Πάνος Κατσαρίδης, ενώ ο Σταύρος Μπαλάσκας απάντησε: «Εγώ μπορεί να στο έλεγα και να μου έλεγες “γιατί έτσι μου γουστάρει”».

«Δεν είναι φόβος, είναι από διακριτικότητα, γιατί κάποια στιγμή είχες πει ότι όταν θα ξυριστείς αυτό κάτι θα σημαίνει σε σχέση με το επαγγελματικό σου μέλλον και βλέπεις ότι είμαστε όλοι πολύ διακριτικοί »

«Λευκός» καπνός ανάμεσα σε Λιάγκα και ΑΝΤ1;

Όπως όλα δείχνουν, ο Γιώργος Λιάγκας και το κανάλι του ΑΝΤ1, είτε συμφώνησαν για τη συνέχεια της συνεργασίας τους, με προϋποθέσεις που φαίνεται ότι καλύπτουν τον παρουσιαστή, εξ΄ου και το ξύρισμα, είτε αποφάσισαν τη λήξη της συνεργασίας τους και εκεί κολλάει και το story του στο Instagram περί ελευθερίας.

Όπως είχε πει πριν από περίπου δύο μήνες ο ίδιος στον «αέρα» του Πρωινού: «Θέλω να έχω το λουκ το σοφιστικέ, για να πάρω σωστή απόφαση για τη ζωή μου. Όταν την πάρω, θα ξυριστώ. Όταν έρθω ξυρισμένος, θα καταλάβετε ότι θα ξέρω τι θα κάνω στη ζωή μου».

Γιώργος Λιάγκας: «Θέλω να πάρω κάποιες σημαντικές αποφάσεις – Όταν τις πάρω, θα ξυρίσω το μούσι…»