Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ – Χαλκιαδάκης: «Είναι πολύ κοντά στο Elite η νοοτροπία της φετινής σεζόν»
Σειρές

Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ – Χαλκιαδάκης: «Είναι πολύ κοντά στο Elite η νοοτροπία της φετινής σεζόν»

Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ – Χαλκιαδάκης: «Είναι πολύ κοντά στο Elite η νοοτροπία της φετινής σεζόν»

Οι αποκαλύψεις για τον ρόλο του στη σειρά της ΕΡΤ1

Η δεύτερη σεζόν της σειράς της ΕΡΤ1, Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ, ξεκίνησε πολύ δυναμικά με τη δολοφονία του γυμναστή του Αλεξανδρινού Κολλεγίου.

Ήδη έχει αποκαλυφθεί ποιος τράβηξε το επίμαχο βίντεο με τη γυναίκα του Λυκειάρχη και τον γυμναστή μέσα στο αυτοκίνητο.

Αν και στην αρχή φαινόταν ότι υπήρχε ερωτική πράξη, εν τέλει είδαμε πώς η γυναίκα του Λυκειάρχη έραβε τον γυμναστή σε κάποιο τραύμα που είχε.

Ο Νικόλας Χαλκιαδάκης υποδύεται τον Γιώργο Παρασχάκη, πρωταθλητή του τένις, ευερέθιστο με ένα πέπλο μυστηρίου να καλύπτει τη δράση του.

Καλεσμένος στην εκπομπή Στούντιο 4 μιλά για τον ρόλο του και τι θα περιμένουμε στη συνέχεια.

«Είδα πολλά επεισόδια της σειράς όταν πήρα τον ρόλο. Είναι πολύ κοντά στο Elite η νοοτροπία της φετινής σεζόν. Ξεκινάμε πολύ καλά, είναι μεγάλη επιτυχία του σεναρίου που έχει συνδεθεί πολύ καλά η πρώτη με τη δεύτερη σεζόν.

Για μένα το σημαντικό είναι τι κλίμα υπάρχει όταν δεν γράφουν οι κάμερες. Υπάρχει ένας σεβασμός και είναι σπάνιο να βρεις καλλιτέχνες. Νιώθω ασφαλής, μπορώ να επικοινωνήσω και ότι μπορώ να παίξω.

Δεν με πήρε κανείς. Εγώ πήρα τη μαμά μου να τη ρωτήσω αν της άρεσα και της άρεσα.

Μου λείπουν αρκετά οι δικοί μου. Έχω μια αδελφή 20 χρόνων. Τα γυρίσματα τα ξεκινήσαμε πολύ νωρίς, τέλη Ιουνίου και “φάγαμε” όλο τον καύσωνα.

Τι με ζόρισε πιο πολύ; Δεν έχω ζοριστεί πολύ. Έχω δημιουργικό άγχος όταν ξεκινάς μια δουλειά. Το πρώτο επεισόδιο το γυρίσαμε τον Ιούνιο και υπάρχουν σκηνές στο 4ο-5ο επεισόδιο που το γύρισα την πρώτη εβδομάδα.

Εμένα με βοηθάει να βλέπω τον εαυτό μου γιατί μπορώ να διορθώνω πράγματα που δεν μου αρέσουν».

«Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ»: Οι μαθητές του Αλεξανδρινού Κολλεγίου συστήνονται στο κοινό

«Αποκαλύπτεται ότι εγώ έχω τραβήξει το βίντεο και δεν το λες και το καλύτερο παιδί. Δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα οι λόγοι.

Δεν ξέρω αν θα δικαιωθώ αλλά είναι ένα σενάριο με πολλές ανατροπές. Έρχονται τα σενάρια και λέμε “πότε θα γίνει αυτό;”.

Είναι ένας ρόλος που δεν λες είναι καλός και κακός».

Η υπόθεση του «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ»

Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.

Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.

Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργίας Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.

Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;

Διαβάστε επίσης

«Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ»: Οι «προστυχιές», η στυγνή Ματσάγγου και τα πρώτα σενάρια για τον δολοφόνο