Μια από τις πιο φορτισμένες στιγμές της σειράς Να μ’ αγαπάς παρακολουθήσαμε απόψε, με τη Σοφία να δείχνει ένα πρόσωπο πολύ διαφορετικό από εκείνο που είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα.
Μετά την απόπειρα αυτοκτονίας της, η Νικαίτη ήταν εκείνη που την έσωσε, αποδεικνύοντας πως ακόμα και μέσα στις πιο δύσκολες σχέσεις μπορεί να υπάρξει μια χαραμάδα ανθρωπιάς.
Η επίσκεψή της στο νοσοκομείο έφερε στην επιφάνεια μια πιο συνειδητοποιημένη Σοφία, μια γυναίκα που μοιάζει να έχει κουραστεί από την κακία, το πείσμα και το μίσος που για καιρό κρατούσε μέσα της.
#namagapas είδωλα Νικετη και Σοφία
— ΑΦΡΟΔΙΤΗ (@afroditi1612) June 24, 2026
“Γλυκιά μου σμέρνα” λέει η Νικαίτη στη Σοφία …αλλά καλοπροαίρετα 😂#namagapas
— ❤️🔥ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.Δ ❤️🔥 ♋️ (@tass40smart) June 24, 2026
Θα μου λείψουν οι διάλογοι Θεόφιλου-Νικαίτης-Σμέρνας.☹️ #namagapas
— Ο Θείος Waldo (@Edgarwasright) June 24, 2026
νιώθω πως στο τέλος θα γίνουν σαν μάνα και κόρη🥹 #namagapas pic.twitter.com/BE1LJ0a4V1
— M (@multifvss) June 24, 2026
μωρέ εγινε άνθρωπος η Σοφία τελικά μόνο του σπανου τα γενιά δεν γίνονται 🤣🤣🤣🤣 #namagapas
— Rastafari (@Rastafarakis) June 24, 2026
Γτ σε όλα τα τελευταία επεισόδια πρέπει να κλαίμε ; #namagapas
— christina (@s_christina__) June 24, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ