Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

O Σταμάτης Φασουλής βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Πάμε μια βόλτα» με τη Νίκη Λυμπεράκη στο MEGA, όπου παραχώρησε μια βαθιά προσωπική και συγκινητική συνέντευξη.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, οι δυο τους βρέθηκαν στο καμαρίνι του Δημήτρη Χορν, με τη δημοσιογράφο να του απευθύνει μια ιδιαίτερα φορτισμένη ερώτηση: «Βρισκόμαστε στο καμαρίνι του Χόρν. Είναι ένας τόπος πολύ ζωντανός, έτσι δεν είναι; Τι θα του έλεγες στα μάτια, αν άνοιγε την πόρτα και έμπαινε μέσα;».

Ο Σταμάτης Φασουλής απάντησε με συγκίνηση, αποκαλύπτοντας πως πιστεύει ότι ο ίδιος ο Δημήτρης Χορν θα τον πείραζε για την απόφασή του να δοθεί το όνομά του στο θέατρο.

«Πρώτα πρώτα θα μου έλεγε αυτός, “δεν ντρέπεσαι βρε παιδί μου έβαλες το όνομά μου έξω από το θέατρο;” Γιατί το μόνο που δεν ήθελε ήταν αυτό. Το θέατρο λεγόταν Διονύσια».

Στη συνέχεια εξήγησε πως η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ήταν δική του, παρά το γεγονός ότι γνώριζε πολύ καλά πως ο σπουδαίος ηθοποιός δεν επιθυμούσε τέτοιου είδους τιμές μετά τον θάνατό του.

«Εμείς το κάναμε, δηλαδή εγώ πρότεινα να γίνει έτσι και ο Τάσος Παπανδρέου είπε αμέσως βεβαίως, βεβαίως. Και μάλιστα το κάναμε να έχει έτσι όπως υπέγραφε ο Χόρν. Και είναι από τα πράγματα που έλεγε, δεν θέλω να μιλήσει κανείς στον τάφο μου, δεν θέλω κανένας να πει επικήδειο, δεν θέλω κανένας δρόμος να λέγεται Χόρν, κανένα θέατρο να λέγεται Χόρν, εγώ δεν άντεχα όμως. Τίποτα δεν πειράζει, θα κάνω μια ζημιά και την έκανα».

Διαβάστε επίσης: Σίσσυ Χρηστίδου για Φασουλή: «Υποτιμά την Έφη Θώδη – Δεν μου άρεσε καθόλου το “είσαι για τα πανηγύρια”»