Σε φάση έντονου σχεδιασμού για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν βρίσκεται το STAR, με το κανάλι της Κηφισιάς να ετοιμάζει σημαντικές παρεμβάσεις στο καθημερινό του πρόγραμμα.
Σύμφωνα με τη RealLife, στόχος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, αλλά και η δημιουργία μιας πιο συμπαγούς ροής, ειδικά στην πρωινή και τη μεσημεριανή ζώνη, όπου ο ανταγωνισμός αναμένεται και πάλι ιδιαίτερα ισχυρός.
Αλλαγές στην πρωινή ζώνη και μετακίνηση του δελτίου
Στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκεται η αναδιοργάνωση των ζωντανών εκπομπών, αλλά και η μετακίνηση του μεσημεριανού δελτίου ειδήσεων.
Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, η νέα πρωινή εκπομπή του σταθμού προγραμματίζεται να μεταδίδεται στη ζώνη 10:00-13:15.
Μετά την ολοκλήρωσή της, το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων με τον Γιώργο Ευγενίδη αναμένεται να μεταφερθεί χρονικά και να ξεκινά περίπου στις 13:30. Μάλιστα, στο τραπέζι βρίσκεται και το ενδεχόμενο να αποκτήσει μεγαλύτερη διάρκεια, δίνοντας περισσότερο χώρο στην αναλυτική ενημέρωση.
Την ίδια ώρα, το STAR φαίνεται πως έχει αποφασίσει την απενεργοποίηση του πολύ πρωινού slot, επιλέγοντας να μην «ανοίξει» επιπλέον ζωντανή ζώνη στο πρόγραμμα.
Ο ρόλος της Ζήνας Κουτσελίνη και η νέα ροή
Κεντρικό ρόλο στον σχεδιασμό του σταθμού συνεχίζει να έχει η Ζήνα Κουτσελίνη, με την εκπομπή της να παραμένει στρατηγικά τοποθετημένη στη μεσημεριανή ζώνη.
Μετά το δελτίο ειδήσεων, το πρόγραμμα θα καλύπτεται από επαναλήψεις μέχρι την έναρξη του «Cash or Trash», καθώς το κανάλι έχει λάβει την απόφαση να μην προσθέσει άλλα ζωντανά προγράμματα στη συγκεκριμένη χρονική ζώνη.
Με αυτές τις κινήσεις, το STAR επιχειρεί να διαμορφώσει ένα πιο καθαρό και λειτουργικό πρόγραμμα, ποντάροντας σε στοχευμένες αλλαγές που θα ενισχύσουν την εικόνα του σταθμού και θα του δώσουν καλύτερη θέση στη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ζήνα Κουτσελίνη: «Θα ξεκινήσω στην πρωινή ζώνη σαν πρωτοεμφανιζόμενη»