10 χρόνια μετά την απόφασή της να πατήσει pause στην καριέρα της στο τραγούδι, η Στέλλα Καλλή βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται».
Η τραγουδίστρια εξήγησε πως ένιωσε την ανάγκη να πάρει απόσταση, καθώς η δουλειά είχε πάψει να της δίνει χαρά και είχε μετατραπεί σε πηγή μεγάλου άγχους.
«Είχα ανάγκη να πάρω μια απόσταση»
«Είχα ανάγκη να πάρω μια απόσταση από τα πράγματα. Έφτασα σε ένα σημείο όπου η δουλειά δεν ήταν ευχαρίστηση για εμένα. Είχα πάρα πολύ άγχος. Κάποια πράγματα τα ήθελα αλλιώς, αλλά δεν μπορώ να είμαι αχάριστη, γιατί το σύστημα μού φέρθηκε καλά.
Ήθελα μια ροή που δεν είχα. Γενικότερα ήμουν σε μια φάση και σε προσωπικό επίπεδο που ήθελα να πάρω απόσταση, να το ξαναβρώ από την αρχή, να ξανακάνω τον απολογισμό μου», είπε η Στέλλα Καλλή.
«Ευθύνεται η ανωριμότητά μου να χειριστώ κάποιες καταστάσεις. Ξεκίνησα κοιτώντας τον προορισμό, δεν απολάμβανα τίποτα. Είχα τεράστιο άγχος για τα πάντα. Δεν τη χάρηκα πολύ τη διαδρομή», ανέφερε.
Η αμφιβολία και η επιστροφή στη μουσική
Η Στέλλα Καλλή αποκάλυψε πως υπήρξε περίοδος που αμφισβήτησε ακόμη και τον εαυτό της ως τραγουδίστρια, γεγονός που την οδήγησε να στραφεί και σε άλλες σπουδές.
«Κάποια στιγμή έπεισα τον εαυτό μου ότι δεν το έχεις και σαν τραγουδίστρια. Έκανα μετά σπουδές στην ψυχολογία. Δεν χαιρόμουν, έλεγα “πότε θα γίνει το επόμενο;”. Δεν το μετανιώνω όμως. Βρήκα τον εαυτό μου και γυρνάω πια και νιώθω ότι τώρα ξεκινάει η καριέρα μου».
Κλείνοντας, η τραγουδίστρια παραδέχτηκε πως ένα από τα πράγματα που την πίεζαν περισσότερο ήταν η ανάγκη να αποδείξει ότι μπορεί να φτάσει στην κορυφή.
«Με παίδευε το ότι ήθελα να γίνω πρώτο όνομα», είπε χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ