Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Με συγκίνηση ξεκίνησε η σημερινή εκπομπή «Στούντιο 4», καθώς ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος επιβεβαίωσε on air ότι ο ίδιος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου αποχωρούν από την ΕΡΤ, βάζοντας τέλος στην κοινή τους πορεία στη δημόσια τηλεόραση.

Ο παρουσιαστής, καλωσορίζοντας το τηλεοπτικό κοινό, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο γεγονός ότι η σημερινή είναι η τελευταία Παρασκευή που βρίσκονται στον αέρα μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ.

«Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…», είπε αρχικά ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην έναρξη της εκπομπής.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε».

Διαβάστε επίσης: Αλεξάνδρα Πασχαλίδου: Η εξομολόγηση για τη ζωή στη Σουηδία – «Ακόμη δέχομαι απειλές από ναζί, από ρατσιστές…»