Ο Θοδωρής Αθερίδης κάθισε στον καναπέ του «Στούντιο 4» στην ΕΡΤ το απόγευμα της Τετάρτης 24/06 με αφορμή την παράσταση του «Ανα-τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά» στο Άλσος. Ο δημοφιλής ηθοποιός εξομολογήθηκε πως νιώθει χορτάτος από τη δουλειά του και στη συνέχεια μίλησε για τις φοβίες που έχει.
«Είμαι χορτάτος»
«Είμαι καλυμμένος με τα λιγότερα και έχω καταλάβει πια τι με ενδιαφέρει. Είμαι χορτάτος σε αυτή τη δουλειά. Δεν είμαι άπληστος. Η επιτυχία έχει εθισμό. Έχει γίνει φιλήδονος ο πλανήτης. Έχεις μάθει μέσα να είσαι μέσα στην ηδονή», ανέφερε αρχικά ο Θοδωρής Αθερίδης.
«Έκοψα τα ηρεμιστκικά στο αεροπλάνο με ένα παιχνίδι»
Παρακάτω πρόσθεσε για τις φοβίες που έχει: «Όλοι είμαστε με το κινητό ακι δεν αντέχουμε να μην πάρουμε τη ντοπαμίνη που έχει το σκρολάρισμα. Στο κινητό μου ανακάλυψα κάτι καταπληκτικό. Έκοψα τα ηρεμιστκικά στο αεροπλάνο με ένα παιχνίδι που βάζω τουβλάκια. Εγώ συγκεντρώνομαι και ας κουνάει. Πήγα και ήρθα Κύπρο και το αεροπλάνο κούνησε. Τις περνώ από μόνος μου. Τώρα μπαίνω και στο ασανσέρ. Μετά τον θάνατο της μαμάς μου, έφυγε ο φόβος. Πιο μικρός δεν πατούσα στις γραμμές στα πλακάκια».
«Κοιμόμουν 1 ώρα και έπινα 23»
«Το άγχος είναι φαύλος κύκλος. Την απελπισία την περνάς μόνο σου. Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω και ότι αυτό δεν οδηγεί κάπου. Ήταν Αύγουστος του 1999, που κοιμόμουν 1 ώρα και έπινα 23. Το “Σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς” το έκανα live. Στις 7 Σεπτεμβρίου ξύπνησα χωρίς να πονώ και έγινε το μεσημέρι ο σεισμός.
Το στοίχημά μου ήταν ότι όσο δεν πονώ, δεν πίνω. Πονούσε το στήθος μου και έφευγε πίνοντας. Ήμουν παντρεμένος».
«Είμαστε αγαπημένοι»
Για τον χωρισμό του με την Σμαράγδα Καρύδη δήλωσε: «Όλοι είμαστε καλά, πολύ αγαπημένοι και πολύ στενή η επαφή μας. Δεν είχα μάθει ποτέ μόνος. Είναι τέλειο και για τη Σμαράγδα. Θες ή δεν θες λογοδοτείς διαρκώς ότι γιατί π.χ. το άφησες εδώ αυτό; Είναι το πως ξυπνάς και κοιμάσαι και να μην κάνεις φασαρία. Όταν φτάνω στο σπίτι μου, θέλω σαν να είμαι σε μια σουίτα, που έχει περάσει καμαριέρα. Εγώ το φροντίζω».