Εκλογές 2023 – Τηλεθέαση: Οι πρωτιές των καναλιών
Τηλεθέαση

Εκλογές 2023 – Τηλεθέαση: Οι πρωτιές των καναλιών

Εκλογές 2023 – Τηλεθέαση: Οι πρωτιές των καναλιών

Η αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος στους πίνακες τηλεθέασης

Πρωτιές δηλώνουν τα κανάλια στην τηλεθέαση για τη μεγάλη βραδιά των εκλογών της 25ης Ιουνίου οπότε και μεταδόθηκε σε συνεχή ροή σχεδόν από τις 5 το απόγευμα ο παλμός των πολιτικών εξελίξεων.

ALPHA

Στις 17:00 ο Αντώνης Σρόιτερ έδωσε το σύνθημα της μεγάλης εκλογικής βραδιάς έχοντας δίπλα του την πιο δυνατή ομάδα: Σταύρος Θεοδωράκης, Νίκος Μάνεσης, Λώρα Ιωάννου, Δήμος Βερύκιος. Από το ειδικά διαμορφωμένο πλατό πέρασαν οι πρωταγωνιστές της πολιτικής σκηνής αλλά και πρόσωπα του Alpha για το δικό τους σχόλιο: Σταματίνα Τσιμτσιλή, Μιχάλης Αλικάκος, Γιώργος Γιαννόπουλος, Θάνος Μπίρκος, Δημήτρης Παπανώτας, Αλίνα Κωτσοβούλου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μετάδοσης υπήρχε και διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για τους συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής.

Ο Alpha καινοτόμησε και στα social media με τη δημιουργία Viber channel #AlphaEkloges2023 μέσω του οποίου όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες είχαν real time ενημέρωση για όλες τις πολιτικές εξελίξεις και ειδήσεις, αποκλειστικό υλικό καθώς και τα εκλογικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το κανάλι, πήρε την πρώτη θέση στο σύνολο της ημέρας με ποσοστό 12,6% στο δυναμικό κοινό (μη καθαρά μερίδια τηλεθέασης).

Το κρίσιμο μισάωρο της ανακοίνωσης του πρώτου exit poll, 18:45-19:14, ο Alpha ήταν πρώτος με ποσοστό 15,2% στο σύνολο του κοινού (μη καθαρά μερίδια τηλεθέασης).

Επιπλέον και στο διάστημα 20:00-20:44 που μεταδόθηκε η εκτίμηση του αποτελέσματος στο 100% και πάλι τον Alpha επέλεξαν οι τηλεθεατές με ποσοστό 15,8% στο δυναμικό κοινό (μη καθαρά μερίδια τηλεθέασης).

MEGA

Με έναν εκλογικό μαραθώνιο που ξεκίνησε από τις 5 το πρωί της Κυριακής και διήρκησε ως αργά το βράδυ, υπό την καθοδήγηση του γενικού διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης Mega, Σταμάτη Μαλέλη, το Mega μετέδωσε αδιάλειπτα τον παλμό των εκλογών, κερδίζοντας το στοίχημα της ημέρας.

Το hashtag #MegaEkloges2023 ήταν το μοναδικό hashtag τηλεοπτικού ή ειδησεογραφικού Μέσου που βρέθηκε στα πρώτα trending topics του Τwitter, ενώ παρέμεινε στο top3 για όλη τη διάρκεια της εκλογικής βραδιάς. Η απήχησή του στα social media ξεπέρασε τους 5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το κανάλι, το Mega ήταν πρώτο με ποσοστό 13,9% στο δυναμικό κοινό 18-54, κατά τη διάρκεια της εκλογικής βραδιάς που παρουσίασαν η Ράνια Τζίμα, ο Νίκος Ευαγγελάτος, ο Γιάννης Πρετεντέρης, από το υπερσύγχρονο στούντιο του καναλιού.

Στο διάστημα 19:00-19:15, οπότε και μεταδόθηκαν τα exit polls, το Mega κυριάρχησε του ανταγωνισμού με σημαντική διαφορά, καταγράφοντας ποσοστό 17,5% στο δυναμικό κοινό 18-54.

ΣΚΑΪ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της  Nielsen που έδωσε στη δημοσιότητα το κανάλι του Φαλήρου, την ημέρα των εθνικών εκλογών, ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος στο slot μετάδοσης της εκλογικής βραδιάς  (17:45-25:59) με μερίδιο 14,5% στο σύνολο του κοινού, φτάνοντας μάλιστα στις 20:00, το 20,3% που ήταν και το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης της εκλογικής βραδιάς, ενώ  3.282.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν  έστω και για 1΄.

Στην κρίσιμη ζώνη των εξελίξεων, την ώρα μετάδοσης του Α’ και του Β’ exit poll αλλά και της εκτίμησης του τελικού, εκλογικού αποτελέσματος  (19:00-21:00),   ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος στο σύνολο του κοινού με διαφορά από το δεύτερο κανάλι,  με 16,3%.

Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου, ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος σε τηλεθέαση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας  στο σύνολο των πολιτών που επέλεξαν την τηλεόραση για την ενημέρωσή τους,  με μέσο μερίδιο, 13,6%.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε τα νούμερα τηλεθέασης εδώ