GNTM: Το reality κυριαρχεί το βράδυ της Δευτέρας
Τηλεθέαση

GNTM: Το reality κυριαρχεί το βράδυ της Δευτέρας

GNTM: Το reality κυριαρχεί το βράδυ της Δευτέρας

Τις Δευτέρες, η μόδα και το reality έχουν την τιμητική τους. Το Greece’s Next Top Model έχει αναδειχτεί σε αγαπημένο τηλεοπτικό πρόγραμμα στα social media, αλλά και για τους τηλεθεατές. Το βράδυ της Δευτέρας βρέθηκε πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό, χαρίζοντας στο STAR και την πρώτη θέση στο σύνολο ημέρας.

Συγκεκριμένα το GNTM σημείωσε μέσο όρο 26,3% στο κοινό 18-54. Η επίδοσή του στις γυναίκες ήταν για μια ακόμη εβδομάδα εντυπωσιακή. Κατέγραψε 64,6% στις ηλικίες 18 ως 24 ετών και 33,7% σε γυναίκες από 25 ως και 44 ετών.

Την ίδια ώρα, το “Ελλάδα Έχεις Ταλέντο” περιοριζόταν στο 15,2%, με υψηλότερο ποσοστό σε μεγαλύτερα κοινά. Πιο αναλυτικά, σημείωνε 29,2% και 26,4% αντίστοιχα σε γυναίκες και άνδρες άνω των 55 ετών.

Οι σειρές κρατάνε γερά

Σταθερή η πορεία των ελληνικών σειρών, κατά κύριο λόγο στον ALPHA, αλλά και στον ΑΝΤ1. Η κωμική σειρά “Το Σόι Σου” σημείωσε 24,4% με δυνατό της σημείο άνδρες και γυναίκες 45 με 54 ετών (25,2% και 32,7% αντίστοιχα). Το “Τατουάζ” που ακολούθησε κράτησε για το  κανάλι της Κάντζας ένα 20,8%. Το 31,7% των γυναικών 45 με 54 ετών και το 37,1% γυναικών άνω των 55 συντονίστηκαν στην καθημερινή σειρά του ALPHA.

Η δραματική σειρά του ΑΝΤ1 “Η Επιστροφή” σημείωσε τηλεθέαση 13,7% με καλύτερη επίδοση στις γυναίκες άνω των 55 ετών, όπου το ποσοστό της ανέβηκε στο 23,3%. Η κωμική σειρά “Πέτα τη Φριτέζα” που ακολούθησε ανέβασε τα ποσοστά του σταθμού στο 18,6%. Την κωμωδία με τον Γιάννη Μπέζο προτίμησαν οι νέοι άνδρες ως 24 ετών, σε ποσοστό 24,8%, αλλά και εκείνοι ηλικίας από 45 ως 54 ετών (23,1%).