Η μάχη των φύλων στους πίνακες της Nielsen
Τηλεθέαση

Η μάχη των φύλων στους πίνακες της Nielsen

Η μάχη των φύλων στους πίνακες της Nielsen

Η νέα τηλεοπτική σεζόν είναι ιδιαίτερη για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι σίγουρα η απουσία του MEGA από την παλέτα των επιλογών. Ένας άλλος, σαφέστατα, η δημιουργία του OPEN από το μηδέν. Σε αυτούς να προσθέσουμε πως αυτή τη χρονιά, όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν φρέσκο πρόγραμμα, σχεδόν σε όλες τις ζώνες. Εκτός λοιπόν από την Prime Time, σε όλες τις ζώνες ο ανταγωνισμός στην τηλεθέαση είναι υψηλός. Πάρτε για παράδειγμα τα απογεύματα. Reality μόδας και τηλεπαιχνίδια έρχονται αντιμέτωπα με την ετυμηγορία των τηλεθεατών.

ANT1 και ALPHA ποντάρουν στο τηλεπαιχνίδι με δύο προγράμματα γνώριμα από το παρελθόν. Το Still Standing βρέθηκε σε εξαιρετική φόρμα τη Δευτέρα, σημειώνοντας τηλεθέαση 20,7%. Απέναντι, το Deal κρατούσε για τον ALPHA ποσοστό 14,3%. Στο πεδίο των reality, το Shopping Star έχει αναδειχθεί σε αδιαφιλονίκητο νικητή της μεσημεριανο-απογευματινής ζώνης. Αν και προβάλλεται ελαφρώς νωρίτερα, όπως κάθε μέρα, έτσι και τη Δευτέρα, κατέγραψε τηλεθέαση 24,2%. Τέλος, το My Style Rocks, με διάρκεια «Τιτανικού», δεν έχει βρει ακόμη τη δυναμική που επέδειξε την περασμένη σεζόν. Τη Δευτέρα σημείωσε ποσοστό 14,5%.

Η μάχη των φύλων

Η παραπάνω εικόνα όμως είναι μόνο μια πλευρά της πραγματικότητας. Αναλύοντας προσεκτικά την επιλογή του κοινού, παρατηρεί κανείς πως οι άνδρες προτιμούν τα τηλεπαιχνίδια. Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα, το 66% των ανδρών 18 ως 24 ετών παρακολούθησε το επεισόδιο του Still Standing. Στο ίδιο ηλικιακό κοινό, οι γυναίκες συντονίστηκαν στον ΑΝΤ1, σε ποσοστό 14,7%. Αντίστοιχα, οι άνδρες ως 24 ετών παρακολούθησαν σε ποσοστό 28,5% το Deal του Alpha, την ώρα που οι γυναίκες συνομήλικές τους που έμειναν στο τηλεπαιχνίδι περιορίζονταν στο 6,2%.

Αντίστροφη εικόνα στο STAR, όπου γυναίκες 18 – 24 ετών, συντονίστηκαν στο Shopping Star σε ποσοστό 32%. Οι άνδρες ίδιας ηλικίας που παρακολούθησαν την πασαρέλα των καθημερινών γυναικών, περιορίστηκαν στο 5,1%. Το reality ομορφιάς σημείωσε επίσης, 37,2% σε γυναίκες 45 με 54 ετών.  Η πιο θεαματική όμως αντίθεση, αποτυπώνεται γλαφυρά στους τηλεθεατές του My Style Rocks. Ενώ κατέγραψε τηλεθέαση 21,9% στις γυναίκες 25 ως 44 ετών και 21,% σε εκπροσώπους του γυναικείου φύλου άνω των 55, οι άνδρες απουσίαζαν παντελώς. Το πρόγραμμα του ΣΚΑΙ σημείωσε, 1,2% σε νέους άνδρες ως 24 ετών και 2,8% στις ηλικίας από 45 ως 54 ετών.