Ο “Τιτανικός” βύθισε την Prime Time
Τηλεθέαση

Ο “Τιτανικός” βύθισε την Prime Time

Ο “Τιτανικός” βύθισε την Prime Time

Τι κι αν έχουν περάσει 20 χρόνια από την πρώτη φορά που προβλήθηκε στη μεγάλη οθόνη. Η πολυβραβευμένη ταινία “Ο Τιτανικός”, μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες όλων των εποχών, εξακολουθεί να συγκινεί. Το φιλμ του James Cameron, αποτελεί το “σιγουράκι” του STAR σε βραδιές κινηματογράφου. Και όπως αποδεικνύουν οι πίνακες τηλεθέασης, βρίσκει πάντα πρόθυμους τηλεθεατές. Αποφασισμένους να μείνουν στη συχνότητα του καναλιού επί τρεις ώρες για το love story του Jack και της Rose.

Η ταινία “ηττήθηκε” στους πίνακες της Nielsen μόνο από τις τηλεοπτικές σειρές του ALPHA, “Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα” και “Το Τατουάζ”. Βρέθηκε ωστόσο πάνω από το λαμπερό show, The Voice, αλλά και από το reality επιβίωσης του ΑΝΤ1, Nomads. Συγκεκριμένα η ταινία σημείωσε ποσοστό 22,8% στο κοινό 18 ως 54 ετών. Την ίδια ώρα προβολής το Nomads κατέγραφε 13,7% και το The Voice 19,1%. Για τον ALPHA, η “Μουρμούρα” εξασφάλιζε τηλεθέαση 26,3% και ακολουθούσε “Το Τατουάζ” με 23,2%.

Πρωτιά στους νέους τηλεθεατές

Η χολιγουντιανή παραγωγή κέρδισε κατά κράτος στους νέους. Βρέθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης σε παιδιά και νέους, άνδρες και γυναίκες, ως και 44 ετών. Η ταινία σημείωσε 43,4% στα παιδιά και 33,6% στις γυναίκες ως 24 ετών. Την ίδια ώρα, το The Voice κέρδιζε μεγαλύτερα κοινά, με καλύτερη επίδοση στις γυναίκες άνω των 55, όπου κατέγραψε 26,4%. Από την πλευρά του “Το Τατουάζ” σημείωνε 29,5% σε γυναίκες 25 με 44 έτη και 32,7 σε ηλικίες άνω των 55. Όσο για το Nomads, κράτησε το υψηλότερο ποσοστό του στους άνδρες από 25 ως και 44 ετών, όπου και σημείωσε 20,2%. Την ίδια ώρα στις νεότερες ηλικίες, άνδρες ως 24 ετών, περιοριζόταν στο 3,9%.

Η εξαιρετική επίδοση της ταινία, αλλά και τα υψηλά νούμερα στις εκπομπές “Στη Φωλιά των Κου Κου” (21,5%), “Αλήθειες με τη Ζήνα” (20,9%), Shopping Star (23,6%) και “Ο Τροχός Της Τύχης” (19,1%) έφεραν το κανάλι στην πρώτη θέση στο σύνολο ημέρας με 18,5%.