Το Nomads τώρα μπαίνει στον ανταγωνισμό
Τηλεθέαση

Το Nomads τώρα μπαίνει στον ανταγωνισμό

Το Nomads τώρα μπαίνει στον ανταγωνισμό

Η πολυαναμενόμενη είσοδος των “Εισβολέων” συνέβη και τηλεοπτικά το βράδυ της Πέμπτης. Το ζητούμενο ήταν φυσικά να φέρει και την αναμενόμενη αύξηση στο ποσοστό της τηλεθέασης. Το ραβασάκι της Nielsen έδωσε την απάντηση. Έχοντας απέναντι τις σειρές “Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα” και “Το Τατουάζ” στον ALPHA, αλλά και το The Voice ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος. Ωστόσο, φαίνεται πως οι γνώριμοι από το Survivor, παίκτες και ο ντόρος γύρω από την είσοδό τους στο Nomads έφεραν χαμόγελα στον ΑΝΤ1.

Συγκεκριμένα, το reality επιβίωσης σημείωσε την υψηλότερη επίδοση στους πίνακες τηλεθέασης μέχρι σήμερα με ποσοστό 20,9%. Την ίδια ώρα η κωμική σειρά “Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα” κρατούσε για τον ALPHA ποσοστό 23,4%. Αντίστοιχα, “Το Τατουάζ” που ακολούθησε δεν έχασε το κοινό του, με τηλεθέαση 24,4%. Σε υψηλά νούμερα και το “The Voice” στην τελευταία του Blind Audition, που σημείωσε 26,6%. Φαίνεται πως τα προγράμματα που συμπιέστηκαν ακόμη περισσότερο ήταν στην πραγματικότητα το Master Chef Junior από το STAR, που περιορίστηκε σε ποσοστό 5% και το Project Runway από το OPEN, με τηλεθέαση 3,1%.

Οι νέοι άνδρες ανακάλυψαν το Nomads

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως το Nomads κατάφερε να φέρει στη συχνότητα του ANT1 την πλειοψηφία των νέων ανδρών. Έτσι, άνδρες ως 24 ετών παρακολούθησαν το παιχνίδι σε ποσοστό 28,4%. Αντίστοιχη ήταν η τηλεθέαση και στις ηλικίες από 25 ως και 44 ετών (27,6%). Στον αντίποδα το The Voice, αν και καταφέρνει να προσελκύσει και τα δύο φύλα, σημείωσε τις υψηλότερες τηλεθεάσεις σε γυναίκες 25 ως 44 ετών (29%), αλλά και σε γυναίκες πάνω άνω των 55, όπου ξεπέρασε το 30%.

Όσο για τις σειρές του ALPHA; Εκεί η υπεροχή του γυναικείου κοινού είναι καθηλωτική. Από 35,3% στις γυναίκες ως 24 ετών στη “Μουρμούρα”, το ποσοστό αυξάνει στο 45,8% στην ίδια ομάδα για “Το Τατουάζ”. Άνω του 30% έκλεισε η τηλεθέαση και στις δύο σειρές στις γυναίκες 45 με 54 ετών.