Το στοίχημα των δελτίων ειδήσεων
Τηλεθέαση

Το στοίχημα των δελτίων ειδήσεων

Το στοίχημα των δελτίων ειδήσεων

Η εποχή που όλα ανεξαιρέτως τα δελτία ειδήσεων – πλην ΕΡΤ – έκαναν εκκίνηση εκεί κατά τις 20.00 έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Πλέον τα κανάλια αναπροσαρμόζουν το πρόγραμμά τους, στοχεύοντας στην καλύτερη απόδοση στους πίνακες τηλεθέασης. Το παράδειγμα του ALPHA λοιπόν, που μετέφερε τις ειδήσεις στις 19.00, ακολούθησε την περασμένη σεζόν και ο ΑΝΤ1 (που αναπροσάρμοσε την ώρα έναρξης φέτος για τις 19.30), αλλά και το νέο OPEN. Ένα τέταρτο νωρίτερα, στις 19.45 βγαίνει στον αέρα το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ, ενώ πέντε λεπτά πριν από τις 20.00 ξεκινούν οι ειδήσεις στο STAR.

Και μπορεί το κανάλι της Κάντζας να μην είχε ανταγωνισμό όλη την περασμένη σεζόν, φέτος όμως τα πράγματα στα δελτία ειδήσεων είναι πολύ πιο ρευστά και ευμετάβλητα.

Το σωστό Lead-in

Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, το πρόγραμμα που προετοιμάζει τους τηλεθεατές για το δελτίο ειδήσεων φαίνεται πως παίζει ρόλο – κλειδί για το αποτέλεσμα στους πίνακες της Nielsen.  Φέτος λοιπόν, μπορεί ο ΑΝΤ1 να μην είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στην Prime Time, ωστόσο έχει φτιάξει πολύ δυνατό κορμό το μεσημέρι και το απόγευμα. Τόσο το Still Standing, όσο όμως και η σειρά “Γυναίκα Χωρίς Όνομα” δίνουν “πόντους” στο δελτίο με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Αντίθετα, η χαμηλές πτήσεις της σειράς “Όσο Έχω Εσένα”, φαίνεται πως ζημίωσαν τις ειδήσεις του ΣΚΑΙ με την Σία Κοσιώνη. Έτσι άλλωστε εξηγείται και η μετακίνηση της σειράς το μεσημέρι, ώστε να δίνει lead-in στο δελτίο το “My Style Rocks“. Τέλος, με διακυμάνσεις εμφανίζονται στην τηλεθέαση και το Deal, που δίνει πάσα στον Αντώνη Σρόιτερ, αλλά και ο “Τροχός της Τύχης” στο Star.

Η τηλεθέαση των δελτίων

Αν και κάθε μέρα ενδέχεται να διαφέρει σημαντικά, ας δούμε την επίδοση των δελτίων το βράδυ της Δευτέρας. Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1, με ποσοστό 19,9%. Ισχυρό χαρτί, άνδρες και γυναίκες 25 με 44 ετών, όπου το δελτίο σημείωσε 21,3% και 22,5% αντίστοιχα. Στη δεύτερη θέση, οι ειδήσεις του ALPHA, με ποσοστό 18,1%. Αν και συνήθως ο Αντώνης Σρόιτερ ξεπερνά το 20%, το χλιαρό lead-in (14,6% κατέγραψε το Deal) και η υψηλή επίδοση του σίριαλ του ΑΝΤ1 (23,9% για τη Γυναίκα Χωρίς Όνομα) επηρέασαν την τηλεθέαση. Καλύτερη επίδοση για το δελτίο, στους άνδρες 45 με 54 ετών, όπου κατέγραψε ποσοστό, 25,5%.

Την τρίτη θέση (παρότι όχι στην ίδια ζώνη προβολής) καταλαμβάνουν οι ειδήσεις του STAR, με 16%. Το δελτίο με τη Μάρα Ζαχαρέα σημειώνει πιο υψηλές τηλεθεάσεις σε νεότερους άνδρες, ως 24 ετών, όπου κατέγραψε 29,6%. Ακολούθησαν οι ειδήσεις του ΣΚΑΙ, με ποσοστό 12,2%. Τα υψηλότερα νούμερα καταγράφει το δελτίο με την Σία Κοσιώνη στις γυναίκες άνω των 55 ετών, με ποσοστό 21,4%.

Τέλος, χαμηλές παραμένουν οι επιδόσεις του δελτίου ειδήσεων του OPEN, με την Έλλη Στάη. Τη Δευτέρα οι ειδήσεις στο OPEN σημείωσαν τηλεθέαση 5,7%. Υψηλότερες τηλεθεάσεις κατέγραψε το δελτίο στους άνδρες 45 με 54 ετών, όπου το ποσοστό του ανέβηκε στο 15,2%.