Αυλαία ετοιμάζεται να ρίξει στις 8 Ιουλίου «Η γη της ελιάς», μετά από πέντε επιτυχημένες σεζόν. Στο μεγάλο φινάλε θα δούμε τις ιστορίες των πρωταγωνιστών να ολοκληρώνονται. Το τελευταίο επεισόδιο θα έχει πολλές εγκυμοσύνες, αλλά και όνειρα των ζευγαριών για κοινό μέλλον σύμφωνα με το TV 24.
Τέσσερις εγκυμοσύνες
Η Βασιλική με τον Στέφανο απέδειξαν ότι η σχέση τους είναι πολύ δυνατή παρά τις αρχικές αντιδράσεις που είχαν από τον περίγυρό τους. Μαζί με τα δύο τους παιδιά, από άλλες σχέσεις τους ο καθένας, δημιούργησαν μια όμορφη οικογένεια και τώρα, που η σειρά τελειώνει, αυτή θα μεγαλώσει κατά ένα μέλος. Τη χαρά τους συμμερίζονται και οι δικοί τους άνθρωποι αλλά και οι φίλοι τους.
Άλλη μια εγκυμοσύνη που θα δούμε είναι αυτή της Δάφνης, που μαζί με τον Παυλή θα αποκτήσουν το δικό τους παιδάκι, παρά τον κίνδυνο τα όσα πέρασε η κοπέλα, με κίνδυνο της ίδιας της της ζωής, για να το καταφέρει. Παιδί θα μλαθουν ότι περιμένουν και η Μυρτώ με τον Παρασκευά. Μάλιστα, ο τελευταίος δεν είδε με πολύ καλό μάτι την εξέλιξη αυτή, αλλά στην πορεία όχι μόνο δέχτηκε το γεγονός ότι θα γίνει πατέρας, αλλά μαζί με τη Μυρτώ υπογράφουν σύμφωνο συμβίωσης και αποφασίζουν να συγκατοικήσουν στο σπίτι του Λυκούργου.
Τέλος, η εγκυμοσύνη που θα αποτελέσει τη μεγάλη έκπληξη είναι αυτή της Ισμήνης από τον Μιχάλη. Η Ισμήνη συνειδητοποιεί ότι ο Μιχάλης είναι το ήσυχο λιμάνι που έψαχνε εδώ και καιρό κι αλλάζει στάση απέναντι στη Φρύνη και στον Κωνσταντίνο. Έτσι, από τη μεγάλη τους κόντρα, η Ισμήνη με τον Μιχάλη καταλήγουν να γίνουν το νέο ζευγάρι της σειράς, που το φινάλε θα τους βρει να περιμένουν το πρώτο τους παιδί.
Τα ζευγάρια που θα είναι μαζί
Πέρα, όμως, από τις εγκυμοσύνες θα υπάρξουν και ζευγάρια που θα αποφασίσουν να πορευτούν μαζί στη ζωή. Ο Λεωνίδας απαιτεί από τη Μαργαρίτα να δημοσιοποιήσουν τη σχέση τους, αλλά εκείνη του ζητάει λίγο χρόνο παραπάνω, καθώς δεν θέλει να μπει στο στόμα κανενός για την προσωπική της ζωή. Από την άλλη, η Αναστασία έχει βρει τον έρωτα στα μάτια του Λουκά κι αυτήν τη φορά αποφασίζει να μην πει τίποτε σε κανέναν για να «προστατεύσει» αυτό που της συμβαίνει. Όμως δεν αντέχει και πολύ και το συζητάει με τη Μαργαρίτα, κλείνοντας οριστικά την παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί ανάμεσά τους.
Στο μεταξύ, ο Πότης με την Άννα είναι ξανά μαζί και αποφασίζουν να συγκατοικήσουν και να κάνουν μια νέα αρχή αφήνοντας πίσω τους όλα αυτά που τους πλήγωσαν, αλλά πάντα με τη θύμηση των δίδυμων παιδιών τους στο μυαλό. Ο Λυκούργος συνεχίζει τις προσπάθειες να πείσει τη Χάιδω να γυρίσει στο σπίτι, αλλά εκείνη αρνείται πεισματικά.
Βέβαια στο τέλος θα γυρίσει και μαζί θα χαίρονται με την ευτυχία των παιδιών τους. Το ίδιο καλά κι ευτυχισμένοι θα είναι και η Ερωφίλη με τον Στάθη, που θα αγοράσουν νέο σπίτι για να στεγάσουν τον έρωτά τους. Ο Κωνσταντίνος με τη Φρύνη καταφέρνουν να κερδίσουν την Αιμιλία και οι τρεις τους περνάνε όμορφες στιγμές. Ο Κουράκος με την Αριάδνη ζουν τον δεύτερο έρωτά τους έχοντας το μωράκι τους αγκαλιά, ενώ η Αθηνά με τον Τζον παραμένουν αγαπημένοι παρά τα μικροκαβγαδάκια τους από ζήλεια.
Κι ενώ η σχέση της Αμαλίας και του Μανώλη πάει από το καλό στο καλύτερο, ο Μανώλης μπλέκεται σε έναν καβγά που τον βάζει στο κάδρο των υπόπτων ενός φόνου και ο Κουράκος δίνει εντολή να τον συλλάβουν μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση. Η Αλεξάνδρα, η Ερωφίλη και η Αμαλία αγωνιούν για εκείνον και προσπαθούν να καταλάβουν τι έχει συμβεί.
Τελικά ο Γιώργος καταφέρνει να αποσπάσει ομολογία από τη γυναίκα του δολοφονημένου άνδρα κι αφήνει τον Μανώλη ελεύθερο. Στη συνέχεια εκείνος κάνει κάνει πρόταση γάμου στην Αμαλία και το αγαπημένο ζευγάρι ετοιμάζει τον γάμο του, που θα έχει κυριολεκτικά τρικούβερτο γλέντι.
Οι υπόλοιποι ήρωες
Η Αλεξάνδρα αναλαμβάνει την ανέγερση ενός ξενώνα για κακοποιημένες γυναίκες. Η Μαρουσώ μετά τη βίαιη επίθεση που δέχτηκε στη φυλακή από τις άλλες κρατούμενες, τις οποίες η ίδια είχε κλείσει στη φυλακή, μεταφέρεται εσπευσμένα στο νοσοκομείο κι εκεί διαπιστώνεται ότι έχει χάσει το μωρό. Η Χρυσούλα παραιτείται από την ταβέρνα και η Αριάδνη επιστρατεύει την Αναστασία για να τη βοηθήσει.
Στη συνέχεια, η Φρύνη πουλάει το ανθοπωλείο της στη Χρυσούλα, καθώς θα ανοίξει το δικό της δικηγορικό γραφείο και σοκάρεται όταν τη βλέπει ανανεωμένη και περιποιημένη να αναλαμβάνει την επιχείρηση. Η Μαρία ανακοινώνει ότι θα φύγει από το Σούνιο για το Λονδίνο προκειμένου να σπουδάσει Εγκληματολογία. Η Φιλιώ εκφράζει την επιθυμία να δουλέψει το καλοκαίρι στο καφενείο του Πότη κι εκείνος το δέχεται με χαρά.