Οι γυναίκες λατρεύουν τη «Μουρμούρα»
Τηλεθέαση

Οι γυναίκες λατρεύουν τη «Μουρμούρα»

Οι γυναίκες λατρεύουν τη «Μουρμούρα»

Η ανανεωμένη «Μουρμούρα» του ALPHA έχει κερδίσει το στοίχημα της τηλεθέασης. Εβδομάδα την εβδομάδα, αυξάνει τα ποσοστά της στους πίνακες της Nielsen. Έτσι, την Πέμπτη το βράδυ, τα ζευγάρια της κωμικής σειράς άγγιξαν το 30% στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης. Την ίδια ώρα, υψηλές επιδόσεις σημειώνει  και η τρίτη σεζόν του The Voice. Το talent show στον ΣΚΑΙ ολοκληρώνει τις Blind Audition και κερδίζει ολοένα και περισσότερους τηλεθεατές.

Συγκεκριμένα, η σειρά «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» κατέγραψε ποσοστό 28,8% στις ηλικίες 18-54. Αντίστοιχα το The Voice έκλεισε μια ακόμη μαραθώνια μετάδοση (κάθε επεισόδιο ολοκληρώνεται μετά τις 12 τα μεσάνυχτα) με ποσοστό 31,4%. Ως εκ τούτου, δεν υπήρχε χώρος για θεαματικές αποδόσεις στο Nomads, που σημείωσε ποσοστό 12,5%. Τέλος, το μαγειρικό show του STAR παρέμεινε στα μονοψήφια, με ποσοστό 6,6%.

Οι γυναίκες αγαπούν τη Μουρμούρα

Μια πιο προσεκτική ματιά στους πίνακες τηλεθέασης δείχνει πως το γυναικείο κοινό είναι αφοσιωμένο στη μυθοπλασία. Το βράδυ της Πέμπτης 51,6% των γυναικών 18 ως 24 ετών παρακολούθησαν την σειρά του ALPHA. Αντίστοιχα υψηλά ήταν τα νούμερα τηλεθέασης και στις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Έτσι, 41,1% του γυναικείου φύλου ηλικίας 45-54 ετών συντονίστηκε στο «Μην Αρχίζει τη Μουρμούρα» και 28,1% στις γυναίκες άνω των 55 ετών.

Την ίδια ώρα, το The Voice συγκέντρωνε τηλεθέαση πάνω από 30% σχεδόν σε όλες τις ηλικίες και ανεξαρτήτως φύλου. Στο ζενίθ της τηλεθέασης, άνδρες από 25 ως και 54 ετών όπου το ποσοστό κυμάνθηκε μεταξύ 32% και 33,1%. Ισχυρή παρουσία και στο νεαρό γυναικείο κοινό (18,24), όπου το Voice συγκέντρωσε 33,3%. Να σημειώσουμε εδώ, πως τα δύο προγράμματα βρίσκονται απέναντι για μία μόνο ώρα, με το talent show να διαρκεί τρεις ώρες.