Η «Τέλεια απόδραση» μάρκαρε στενά το Euro και κέρδισε τις γυναίκες
Τηλεθέαση

Η «Τέλεια απόδραση» μάρκαρε στενά το Euro και κέρδισε τις γυναίκες

Η «Τέλεια απόδραση» μάρκαρε στενά το Euro και κέρδισε τις γυναίκες

O Χρήστος Φερεντίνος απέδειξε ότι είναι ισχυρός αντίπαλος

Ένα διαφορετικό Σάββατο ήταν το χθεσινό καθώς το Euro 202o (που διεξάγεται φέτος λόγω πανδημίας) άλλαξε το τηλεοπτικό τοπίο.

Ωστόσο ο Χρήστος Φερεντίνος με την «Τέλεια απόδραση» μάρκαρε στενά τον ανταγωνισμό και έβαλε γκολ στις καρδιές των γυναικών αφού στο μερίδιο τηλεθέασης στις γυναίκες 25-44 έφτασε σε τέταρτο 21,4% και μέσο όρο 17,1% κόβοντας πρώτος το νήμα απέναντι στην εκπομπή του ANT1 «Παίξτε μπάλα» που έκανε στις γυναίκες 25-44 μέσο όρο 13,8%.

Το τηλεπαιχνίδι του Alpha παραγωγής της Barking Well του Νίκου Κοκλώνη απέδειξε και χθες ότι έχει κατακτήσει την καρδιά των τηλεθεατών και μπορεί να ανταγωνιστεί ακόμη και το πιο δύσκολο αντίπαλο όπως είναι το Euro.

Τα δώρα και η αγωνία των δυο αγροτών μέχρι να φτάσουν στο κλουβί και να κάνουν την τέλεια απόδραση έφτασε μέχρι και 20,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 σημειώνοντας μέσο όρο 14,9%.

O Χρήστος Φερεντίνος στάθηκε εξαιρετικά καλά απέναντι στη μεγάλη αθλητική διοργάνωση ακόμα και στο δυναμικό κοινό και αποτέλεσε τον μοναδικό σοβαρό αντίπαλο του Euro στην τηλεθέαση.

Στο σύνολο η «Τέλεια απόδραση» σκαρφάλωσε μέχρι το 18,3% σε τέταρτο, με μέσο όρο 13,9%, ενώ στους άντρες 25-54 που είναι και λάτρεις του ποδοσφαίρου αντιστάθηκε μαρκάροντας τον ανταγωνισμό και έφτασε μέχρι και το 17% σε τέταρτο με μέσο όρο 11,6%.