«Η τέλεια απόδραση»: Ο Χρήστος Φερεντίνος άντεξε στο σκληρό «μαρκάρισμα» του Euro
Τηλεθέαση

«Η τέλεια απόδραση»: Ο Χρήστος Φερεντίνος άντεξε στο σκληρό «μαρκάρισμα» του Euro

«Η τέλεια απόδραση»: Ο Χρήστος Φερεντίνος άντεξε στο σκληρό «μαρκάρισμα» του Euro

Οι γυναίκες στήριξαν το παιχνίδι και έδωσαν πρωτιά

Τα Σαββατόβραδα ανήκουν στην «Τέλεια απόδραση» και τον Χρήστο Φερεντίνο ακόμη και αν δέχεται σκληρό μαρκάρισμα από τους αγώνες του Euro.

Έχοντας να αντιμετωπίσει την εκπομπή του ΑΝΤ1 «Παίξτε μπάλα» που έκανε μέσο όρο 15% στο δυναμικό κοινό αλλά και τον μεγάλο ποδοσφαιρικό αγώνα -στο πρώτο του μέρος- Ιταλία- Αυστρία, -ο Χρήστος Φερεντίνος άντεξε και σε αυτή την δύσκολη μάχη του Σαββατόβραδου και σκαρφάλωσε στο δυναμικό κοινό σε τέταρτο μέχρι και στο 20%.

Από τις 21:00 μέχρι και τις 22:15 το τηλεπαιχνίδι -που έχει ήδη κερδίσει μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού- στο δυναμικό κοινό 18-54 έκανε μέσο όρο 18%.

Αναλυτικά τα τέταρτα για το τηλεπαιχνίδι στα εμπορικά κοινά ήταν 16,8%-14,4%-20%-19,3%-19%.

Στο γενικό σύνολο η «Τέλεια απόδραση» έφτασε σε τέταρτο μέχρι και 19,5% και σε μέσο όρο 16,2%, ποσοστά υψηλά για την prime time ζώνη του Alpha.

Στις γυναίκες 25-44 το τηλεπαιχνίδι του Alpha πήρε πρωτιά κάνοντας μέσο όρο 20,2% και στα αντρικά κοινά 25-54 διατήρησε έναν πολύ καλό μέσο όρο 12,6%.

Ο Χρήστος Φερεντίνος έχει αποδειχθεί σκληρός αντίπαλος για το μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός του Euro 2020, αφού το παιχνίδι δράσης, παραγωγής της Barking Well του Νίκου Κοκλώνη, προσφέρει εκτός από πολλά δώρα στους παίκτες και μοναδικές τηλεοπτικές στιγμές στους τηλεθεατές.