OPEN: Σταθερά δυναμική άνοδος – Ποιες εκπομπές πρώτευσαν;
Τηλεθέαση

OPEN: Σταθερά δυναμική άνοδος – Ποιες εκπομπές πρώτευσαν;

OPEN: Σταθερά δυναμική άνοδος – Ποιες εκπομπές πρώτευσαν;

Με αύξηση μεριδίων σε όλα τα κοινά κινήθηκε ο Μάρτιος

Με αύξηση μεριδίων σε όλα τα κοινά κινήθηκε ο Μάρτιος στο OPEN, ενώ ειδικότερα στη ζώνη prime time 20:00-24:00, ο μέσος όρος του OPEN τον Μάρτιο στα δυναμικά κοινά 18-54 φτάνει το 8,6% (STAR 20,5 – ANT1 17,5% – SKAI 15,5% – OPEN 8,6% – ALPHA 7,4%, MEGA 5,2%).

Η αύξηση μεριδίων στο OPEN οφείλεται στην περαιτέρω ανάπτυξη της δυναμική των εκπομπών του καναλιού ξεκινώντας από την πρωινή ζώνη μέχρι και την prime time.

«Ευτυχείτε»: Πρώτο τον Μάρτιο αλλά και από την αρχή της σεζόν

Η πρωινή καθημερινή εκπομπή του OPEN «Ευτυχείτε», με την Κατερίνα Καινούργιου, συνεχίζοντας την εξαιρετική της πορεία και αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τα ποσοστά της από τον προηγούμενο μήνα, κέρδισε και τον Μάρτιο τη μάχη της τηλεθέασης από τον ανταγωνισμό, καταλαμβάνοντας για ακόμα μία φορά την πρώτη θέση τόσο στο σύνολο, όσο και στο δυναμικό κοινό.

Επιπλέον, η εκπομπή που παραμένει πρώτη από την αρχή της χρονιάς στο δυναμικό κοινό 18-54 σημείωσε για το μήνα Μάρτιο μέσο όρο τηλεθέασης 16,4% , με πάνω από 3 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, ενώ πρώτη ήρθε και στο σύνολο των τηλεθεατών με μέσο όρο τηλεθέασης 15,4% .

Πρωτιά για το «Ευτυχείτε» και στα γυναικεία κοινά με μέσο όρο τηλεθέασης 15,8% τόσο στις γυναίκες 25-44 όσο και στις γυναίκες 45-64.

«Έλα Χαμογέλα»: Με δύναμη τα Σαββατοκύριακα, πρώτο στις γυναίκες 25-44

Υψηλά νούμερα τηλεθέασης και τον μήνα Μάρτιο για το «Έλα Χαμογέλα», την πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του OPEN με τη Σίσσυ Χρηστίδου.

Ο μήνας έκλεισε με ακόμα μία πρωτιά με το Έλα Χαμογέλα να έρχεται πρώτο στις γυναίκες 25-44 σημειώνοντας μέσο όρο 18,8% , ενώ στο δυναμικό κοινό 18-54 η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 15,9%.

Style me up: Με αύξηση στην τηλεθέαση ο Μάρτιος

Τη δυναμική του πορεία συνεχίζει και το «Style Me Up», με την Μαρία Μπακοδήμου αυξάνοντας συνεχώς τα ποσοστά του τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο σύνολο. Η καθημερινή εκπομπή παρουσιάζει αύξηση σε όλα τα κοινά συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, με τα δυναμικά κοινά στο 8,1% και το σύνολο στο 8,6%, αλλά και με τις γυναίκες 25-44 στο 10% και τις γυναίκες 45-64 στο 11,5%.

Πρώτο το «Ράδιο Αρβύλα» με 22,7% στα δυναμικά κοινά

Το «Ράδιο Αρβύλα» έκλεισε δυναμικά και τον Μάρτιο με μεγάλη πρωτιά αλλά και με σημαντική άνοδο σε όλα τα κοινά.

Το διαφορετικό δελτίο ειδήσεων του Αντώνη Κανάκη, που κρατάει πάντα ζεστή την διαδραστική επαφή του με τους τηλεθεατές, σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 22,7% στα δυναμικά κοινά 18-54 τον Μάρτιο (από 21,9% μέσο όρο τον Φεβρουάριο).

Την καθημερινή ζωντανή εκπομπή από τη Θεσσαλονίκη, παρακολουθούν καθημερινά κατά μέσο όρο 1.493.000 τηλεθεατές έστω και για ένα λεπτό.

Τον Μάρτιο η εκπομπή έχει ξεπεράσει το μέχρι τότε καλύτερο επεισόδιο του συνολικά 6 φορές, με δυνατότερο σε ποσοστά τηλεθέασης επεισόδιο αυτό της 19ης Μαρτίου με τηλεθέαση 25,9% στα δυναμικά κοινά 18-54.

Πρεμιέρα με πρωτιά για το «Βινύλιο»

Το «Βινύλιο» επέστρεψε δυναμικά μέσα από τη συχνότητα του OPEN τον Μάρτιο με εκπομπές γεμάτες ενέργεια, χαμόγελο, διασκέδαση και νοσταλγία.

Η πιο αγαπημένη παρέα της ελληνικής τηλεόρασης διοργανώνοντας απίθανα τηλεοπτικά πάρτι για σπιτική διασκέδαση μέσα στην καραντίνα, έδωσε και φωνή στους τηλεθεατές, οι οποίοι έφτιαξαν δικό τους περιεχόμενο και το μοιράστηκαν με την εκπομπή.

Ο μέσος όρος τηλεθέασης της εκπομπής τον Μάρτιο ήταν 18% στα δυναμικά κοινά 18-54, χαρίζοντας την πρωτιά στη ζώνη μετάδοσής του. Χαρακτηριστικά, πάνω από 1.772.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο, συντονίστηκαν με τα πάρτι του «Βινυλίου» τις Πέμπτες στις 9 το βράδυ.