Prime Time: Τι βλέπουν οι τηλεθεατές στην Αθήνα και τι στην Περιφέρεια;
Τηλεθέαση

Prime Time: Τι βλέπουν οι τηλεθεατές στην Αθήνα και τι στην Περιφέρεια;

Prime Time: Τι βλέπουν οι τηλεθεατές στην Αθήνα και τι στην Περιφέρεια;

Τα βράδια της Τρίτης ο ανταγωνισμός στην τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών είναι μεγάλος. Από τη μία το Greece’s Next Top Model στο STAR, που έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και από την άλλη το The Voice, που την Τρίτη μπήκε στην φάση των Battles. Στην εξίσωση φυσικά πρέπει κανείς να συμπεριλάβει και τις σειρές του ALPHA και του ANT1. Τα προγράμματα μυθοπλασίας έχουν φέτος τη δική τους θέση στην καρδιά των τηλεθεατών.

Μια ματιά στους πίνακες της Nielsen δείχνει πως στην πραγματικότητα δεν είχαμε ξεκάθαρο νικητή. Τόσο το GNTM και το Voice, όσο όμως και οι σειρές – κατά κύριο λόγο του ALPHA – κράτησαν σημαντικό ποσοστό. Αναρωτηθήκατε όμως ποτέ από ποια περιοχή παρακολουθούν και ποιο πρόγραμμα; Τι “ψηφίζει” η Αθήνα και οι μεγάλοι δήμοι της Αττικής, τι προτιμά η συμπρωτεύουσα και τι παρακολουθεί η υπόλοιπη Ελλάδα;

ΑΝΤ1

Στον ΑΝΤ1, το βράδυ της Τρίτης συντονίστηκε το 14,6% στην δραματική σειρά “Η Επιστροφή“. Η νέα σειρά του καναλιού ωστόσο, δείχνει πως ανά την Ελλάδα έχει αρκετούς φανατικούς. Συγκεκριμένα, στην Αττική το πρόγραμμα σημείωσε ποσοστό 12,5%. Την “Επιστροφή” παρακολούθησαν στη Θεσσαλονίκη σε ποσοστό 10,5%. Αντίθετα, υψηλότερο ήταν το ενδιαφέρον για τη σειρά στην υπόλοιπη Ελλάδα, όπου κατέγραψε 18,1%.

Η κωμική σειρά του ΑΝΤ1,

Η κωμική σειρά του ΑΝΤ1, “Πέτα τη Φριτέζα”

Στη ζώνη 22.00 με 23.00, η κωμική σειρά “Πέτα τη Φριτέζα” εμφάνισε μικρή κάμψη, με τηλεθέαση 15,7%. Από πλευράς γεωγραφικής κάλυψης ωστόσο, φαίνεται πως οι τηλεθεατές έδειξαν αντίστοιχο ενδιαφέρον σε όλη την Ελλάδα (15,2% στην Αττική, 14,1% στη Θεσσαλονίκη και 14,7% στην υπόλοιπη Ελλάδα).

ALPHA

Η βραδινή ζώνη του ALPHA παρουσιάζει κάθε βράδυ σταθερή πορεία στην τηλεθέαση. Η κωμική σειρά “Το Σόι Σου” σημείωσε την Τρίτη ποσοστό 24,7%. Το εντυπωσιακό στην περίπτωση της κωμωδία τους σταθμού είναι πως μεταξύ των ανοικτών δεκτών της Θεσσαλονίκης, απέσπασε ποσοστό 30,9%. Την ίδια ώρα, 22,7% κατέγραφε στην Αττική και 21,8% στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Σκηνή από τη σειρά

Σκηνή από τη σειρά “Το Τατουάζ”

Το Τατουάζ” που πήρε τη σκυτάλη στις 22.00 διατήρησε την τηλεθέαση ψηλά, στο 24,2%. Και εδώ, το ποσοστό όσων παρακολούθησαν το καθημερινό σίριαλ στη Θεσσαλονίκη ήταν πιο πάνω από το μέσο όρο, στο 29,1%. Αυξημένη η ανταπόκριση των τηλεθεατών από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, στις εξελίξεις της δραματικής σειράς, όπου σημειώθηκε ποσοστό 28,5%. Όσο για την Αττική; Εκεί, η τηλεθέαση περιορίστηκε στο 20%.

STAR

Το μεγαλύτερο μέρος της ζώνης υψηλής τηλεθέασης του STAR, καλύφθηκε από το GNTM. Το reality μοντέλων βρέθηκε πρώτη θέση, με βραχεία κεφαλή, το βράδυ της Τρίτης με 25,4%. Το πρόγραμμα κάνει πραγματικά θραύση στις νεαρές ηλικίες και τις γυναίκες. Το επεισόδιο της Τρίτης, σημείωσε ποσοστό 64,7% στις γυναίκες ως 24 ετών.

Από τη φωτογράφηση αποχώρησης του GNTM

Από τη φωτογράφηση αποχώρησης του GNTM

Όσο για την διασπορά ανά την Ελλάδα; Φαίνεται πως η Αττική λατρεύει τη μόδα (20,8%), ενώ το ενδιαφέρον στο μέλλον της πασαρέλας είναι πιο περιορισμένο στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το GNTM έγραψε 17,4% στη Θεσσαλονίκη και 16,3% στην υπόλοιπη Ελλάδα.

ΣΚΑΙ

Αντίστοιχα και το πρόγραμμα του ΣΚΑΙ στην Prime Time μονοπωλεί τις Τρίτες το Talent Show, The Voice. Η είσοδος στη φάση των Battles κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και έδωσε στο πρόγραμμα ποσοστό 24,1%.

Ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Έλενα Παπαρίζου στο πλατό του The Voice

Ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Έλενα Παπαρίζου στο πλατό του The Voice

Στην Αττική το παρακολούθησε το 25,9% των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση το βράδυ της Τρίτης. 23,7% ήταν το αντίστοιχο ποσοστό στη Θεσσαλονίκη, ενώ πιο αυξημένο στην υπόλοιπη Ελλάδα, όπου κατέγραψε 28,1%.