Still Standing: Εκτοξεύτηκε η τηλεθέαση του τηλεπαιχνιδιού την Τρίτη
Τηλεθέαση

Still Standing: Εκτοξεύτηκε η τηλεθέαση του τηλεπαιχνιδιού την Τρίτη

Still Standing: Εκτοξεύτηκε η τηλεθέαση του τηλεπαιχνιδιού την Τρίτη

Έχουμε συχνά αναφερθεί στις εκπομπές της απογευματινής ζώνης. Άλλες φορές για την εξαιρετική δυναμική τους και άλλες για το αντίθετο. Το Still Standing είναι ένα από τα “σίγουρα χαρτιά” του ΑΝΤ1. Το κανάλι, όπως έχουμε σημειώσει, έχτισε τον πιο συμπαγή κορμό, το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα. Αυτό γίνεται αντιληπτό το τελευταίο διάστημα από τις πρωτιές του σταθμού στο σύνολο ημέρας. Την Τρίτη, παρά το 30αρι παρά κάτι του MasterChef, ο ΑΝΤ1 μοιράστηκε το σύνολο ημέρας με το STAR (16,6%) και βρέθηκε μπροστά από ALPHA και ΣΚΑΙ.

Στην απογευματινή ζώνη, η Μαρία Μπεκατώρου διανύει τη δεύτερη σεζόν με το τηλεπαιχνίδι γνώσεων και φαίνεται πως διαμορφώνει εξαιρετική δυναμική. Συγκεκριμένα, την Τρίτη το Still Standing έγραψε 27,8%. Άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-24 ετών συντονίστηκαν στον ΑΝΤ1 σε ποσοστό 34,1% και 35,2% αντίστοιχα. Την ίδια ώρα, η νέα βραζιλιάνικη σειρά στον ALPHA, Total Dreamer, έφερνε “πολικό ψύχος” στο κανάλι με ποσοστό 6,6%. Έτσι, το Deal που ακολούθησε έμεινε στο 14,8% με υψηλότερη επίδοση στους άνδρες άνω των 55, όπου σημείωσε 27,7%.

Χαμηλές πτήσεις και για την τούρκικη σειρά του STAR, Elif που κατέγραψε ποσοστό 10,2%, με τον “Τροχό της Τύχης” που ακολούθησε να ανεβάζει την τηλεθέαση ως το 14,3%. Το τηλεπαιχνίδι του STAR είχε πολύ καλές επιδόσεις στους άνδρες 18-24, όπου σημείωσε 34,1%.

Ο παράγοντας “Κάτι Ψήνεται”

Αν θέλει κανείς να εκτιμήσει το αποτέλεσμα στους πίνακες τηλεθέασης, θα πρέπει να πάει πιο πίσω, στη μεσημεριανή ζώνη. Αρχικά ο ΑΝΤ1 φέτος έχει πετύχει το δύο στα δύο στα τηλεπαιχνίδια. Το ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ σημειώνει πολύ καλή πορεία σύμφωνα με τη Nielsen, παρά το φαινόμενο “Για Την Παρέα” και τον Νίκο Μουτσινά από το OPEN την ίδια ώρα. Η Ζέτα Μακρυπούλια κατέγραψε εχτές 24,6% με 42,6% των νέων ανδρών να συντονίζονται στον ΑΝΤ1.

Εκεί που φαίνεται να αλλάζουν οι συσχετισμοί είναι στα μεσημεριανά reality. Το “Κάτι Ψήνεται” μπορεί να μπήκε κάπως χλιαρά στον ανταγωνισμό, όμως κερδίζει έδαφος. Έδαφος που χάνει την ίδια ώρα, το μέχρι χθες ακλόνητο Shopping Star. Έτσι, ο μαγειρικός διαγωνισμός κρατά υψηλά τα ποσοστά του ΑΝΤ1 ως και το Still Standing (που τα απογειώνει). Την Τρίτη, το “Κάτι Ψήνεται” σημείωσε ποσοστό 18,2%, την ώρα που το Shopping Star υποχωρούσε στο 15,8%.

Είναι ακόμη νωρίς για να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η μάχη. Η Μαρία Μπεκατώρου έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της, αφού το Still Standing σαρώνει για δεύτερη σεζόν. Ωστόσο, το πρόγραμμα που προηγείται έχει ακόμη δρόμο να δείξει αν μπορεί να συμβάλλει σε ακόμη καλύτερη επίδοση στους πίνακες της Nielsen.