«Super Κατερίνα»: Το γυναικείο κοινό 25-44 και φέτος «ψηφίζει» Καινούργιου – Αναλυτικά τα ποσοστά
Τηλεθέαση

«Super Κατερίνα»: Το γυναικείο κοινό 25-44 και φέτος «ψηφίζει» Καινούργιου – Αναλυτικά τα ποσοστά

«Super Κατερίνα»: Το γυναικείο κοινό 25-44 και φέτος «ψηφίζει» Καινούργιου – Αναλυτικά τα ποσοστά

Οι γυναίκες στο πλευρό της Κατερίνας Καινούργιου

Αν κάτι σφράγισε την παρουσία της Κατερίνας Καινούργιου στην περασμένη τηλεοπτική χρονιά ήταν το γεγονός ότι η μεγάλη πλειοψηφία του νεανικού γυναικείου κοινού την ακολουθεί πιστά σε κάθε της τηλεοπτικό βήμα.

Η παρατήρηση αυτή έχει μεγάλη σημασία όχι μόνο για έναν παρουσιαστή όσο για το team του κυρίως πίσω από τις κάμερες και ειδικά το εμπορικό κομμάτι μιας εκπομπής.

Οι γυναίκες είναι πάντα το βασικό target group των διαφημιστών και της αγοράς και τα τηλεοπτικά πρόσωπα που αγαπούν οι γυναίκες είναι εξίσου αγαπητά στην αγορά.

Έτσι και φέτος, τα πρώτα δείγματα της «Super Κατερίνας» -που έκανε πρεμιέρα στις 13 Σεπτεμβρίου- δείχνουν ότι το γυναικείο κοινό 25-44 είναι δίπλα στην Κατερίνα Καινούργιου.

Τόσο την Τρίτη όσο και την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου, η εκπομπή του Alpha πρώτευσε στο γυναικείο κοινό με ποσοστά 27,2 και 24,4% αντίστοιχα αφήνοντας μάλιστα σε μονοψήφια τις εκπομπές στην ίδια ζώνη ώρας με εξαίρεση τη Δανάη Μπάρκα.

Ειδικά για την Τετάρτη, το μερίδιο της Κατερίνας Καινούργιου στις γυναίκες 25-44 έφτασε στο 42,1% σε λεπτό στο θέμα που παρουσίασε η εκπομπή για το GNTM αλλά και τον σχολιασμό του.

Εξίσου δημοφιλές στις γυναίκες ήταν το θέμα της υπόθεσης της Έλενας Πολυχρονοπούλου, της πρώην παίκτριας του Power of love που βρίσκεται προφυλακισμένη για διακίνηση ναρκωτικών, ενώ και το θέμα για το νέο Style me up συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του ίδιου target group δίνοντας υψηλή τηλεθέαση.

Οι γυναίκες προτίμησαν επίσης το «Super Κατερίνα» για να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στην υπόθεση της Ιωάννας Παλιοσπύρου, δείχνοντας ότι εμπιστεύονται την άποψη και την οπτική γωνία της Κατερίνας Καινούργιου για τα θέματα που τις απασχολούν.