Βριλήσσια: «Πιστεύουμε ότι οι κάμερες τοποθετήθηκαν πριν 1,5 χρόνο, όταν έκανε μόνος ανακαίνιση»
Τηλεόραση

Βριλήσσια: «Πιστεύουμε ότι οι κάμερες τοποθετήθηκαν πριν 1,5 χρόνο, όταν έκανε μόνος ανακαίνιση»

Βριλήσσια: «Πιστεύουμε ότι οι κάμερες τοποθετήθηκαν πριν 1,5 χρόνο, όταν έκανε μόνος ανακαίνιση»

Όσα είπε υπάλληλος του κομμωτηρίου στη Super Κατερίνα

Με την υπόθεση του κομμωτή στα Βριλήσσια ασχολήθηκε η Super Κατερίνα και στην εκπομπή μίλησε υπάλληλος της επιχείρησης.

Μάλιστα εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της διότι όπως ανέφερε, η σύζυγος του κομμωτή ζήτησε συγγνώμη δημοσίως από τις κόρες της αλλά δεν έκανε λόγο για τις εργαζόμενες.

«Καταλαβαίνουμε πάρα πολλά πράγματα και βάζουμε τις σκέψεις μας να πάνε παρακάτω. Η σύζυγος του κομμωτή, και εκείνη ιδιοκτήτρια του κομμωτηρίου – συμμερίζομαι τον πόνο της και δεν θα ήθελα στη θέση της- αυτό που μας προβληματίζει είναι ότι βγαίνει στα κανάλια και μιλάει και λέει ότι στεναχωριέται για τις κόρες της και τις πελάτισσές της και όχι για το προσωπικό της. Δεν λέμε ότι γίνεται εσκεμμένα, δεν το ξέρουμε. Απλά οποιοσδήποτε να ήταν, αν ήμασταν στη θέση της θα είχαμε ζητήσει ένα μεγάλο συγγνώμη από το προσωπικό. Δεν μας έχει αναφέρει πουθενά. Θέλει να επιστρέψουμε στη δουλειά αλλά και μόνο από αυτό, δεν μας έχει πάρει ούτε ένα τηλέφωνο.

Βεβαίως και είναι θύμα και όλες το συμμεριζόμαστε αλλά και εμείς είμαστε θύματα. Εμείς αυτή τη στιγμή δεν έχουμε την ψυχολογία να μπούμε σε αυτό το κομμωτήριο και δεν είμαστε μόνο εμείς. Όλη η πελατεία μας μας ενημερώνει ότι δεν θα πάει στο μαγαζί. Με τι διάθεση να δουλέψουμε χριστουγεννιάτικα εκεί;» ανέφερε.

Μάλιστα η νεαρή κομμώτρια τόνισε ότι οι κάμερες μπήκαν πριν από 1,5 χρόνο: «Εμείς πιστεύουμε από την ημέρα που έγινε η ανακαίνιση εδώ και 1,5 χρόνο. Ήταν τελείως μόνος του στην ανακαίνιση. Για να είμαστε δίκαιοι, ήταν ένας άνθρωπος που πιάνανε τα χέρια του σε όλα. Του άρεσε το καλλιτεχνικό, το ωραίο. Δεν μας αφήνανε να βοηθήσουμε τίποτα, ήταν άνθρωποι που έκαναν πολλά πράγματα μόνοι τους».