Νέες αποκαλύψεις έρχονται στη δημοσιότητα για την υπόθεση της Σταυρούλας Λεβεντάκη, της 45χρονης γυναίκας που εντοπίστηκε νεκρή και θαμμένη σε χωράφι, σε κοντινή απόσταση από το σπίτι όπου διέμενε στα Χανιά.
Στο επίκεντρο των τελευταίων στοιχείων βρίσκονται ηχητικά ντοκουμέντα με συνομιλίες του 43χρονου καθ’ ομολογίαν δράστη με τη σύζυγό του, λίγο πριν από τη σύλληψή του. Οι διάλογοι, που έχουν πλέον ενταχθεί στη δικογραφία, αποτυπώνουν την έντονη ανησυχία του άνδρα, ενώ την ίδια στιγμή η σύζυγός του εμφανίζεται να προσπαθεί να τον καθησυχάσει.
Η επικοινωνία φέρεται να έγινε από τηλεφωνικό αριθμό που δεν ανήκε στον 43χρονο, με τον ίδιο να δείχνει πανικόβλητος για την πορεία των ερευνών. Η σύζυγός του, αγνοώντας -όπως προκύπτει από τον διάλογο- τι είχε συμβεί, του λέει: «Έχουμε βάλει δύο-τρεις δικηγόρους, μην αγχώνεσαι, όλα καλά».
Εκείνος, εμφανώς φοβισμένος, απαντά: «Κρύβομαι ρε ζωή μου, δεν θέλω να πάω μέσα τζάμπα». Η γυναίκα συνεχίζει να τον καθησυχάζει, λέγοντάς του: «Δεν θα πας μέσα, δεν έχουνε βρει τίποτα, τίποτα δεν έχουνε βρει».
Στη συνέχεια, η ίδια προσπαθεί να τον πείσει πως δεν υπάρχει κάτι που να τον ενοχοποιεί, αναφερόμενη και σε έρευνες που είχαν προηγηθεί: «Δεν έχεις ενοχοποιηθεί, είπανε αυτοί που ήτανε στην Αθήνα προχθές δεν βρήκανε τίποτα στο σπίτι, δεν βρήκανε τίποτα αγάπη μου, γιατί έφυγες;».
Η απάντηση του 43χρονου ήταν σύντομη, αλλά αποκαλυπτική για την κατάστασή του: «Φοβάμαι ρε ζωή μου».
Παρά την ομολογία του, η σύζυγός του εξακολουθεί να υποστηρίζει δημόσια ότι ο άνδρας της είναι αθώος και πως η υπόθεση δεν είναι όπως παρουσιάζεται. «Είναι μία πλεκτάνη που του έχουν στήσει και θα αποδειχθεί, η αλήθεια θα φανεί. Είμαι σίγουρη και βέβαιη, ο άνδρας μου είναι αθώος. Το υποστηρίζω μέχρι θανάτου, η οικογένειά του, όλοι».
Η ίδια επέμεινε πως ο 43χρονος δεν είχε κανέναν λόγο να προχωρήσει σε μια τέτοια πράξη, υποστηρίζοντας ότι το ζευγάρι έκανε σχέδια για το μέλλον του. «Εμείς τον Σεπτέμβρη, τον Οκτώβρη, ξεκινούσαμε το σπίτι μας, που περιμένουμε 20 χρόνια τώρα που είμαστε μαζί για να το φτιάξουμε και να μπούμε μέσα. Εμένα ο άνδρας μου δεν είχε λόγους να κάνει τέτοια πράγματα».
Την ίδια στιγμή, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει τιμωρία αν τελικά αποδειχθεί η ενοχή του: «Και αν είναι αυτός, τότε ναι, να πληρώσει. Γιατί εμείς έχουμε μάθει, ό,τι κάναμε το τίμημα να το πληρώνουμε».
Η σύζυγος του 43χρονου έδωσε επίσης τη δική της εξήγηση για την ομολογία του, υποστηρίζοντας πως εκείνος φοβόταν για τη ζωή του. «Γιατί κινδύνευε η ζωή του. Το είπε. Κινδύνευε η ζωή του».
Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται, ο άνδρας της δεχόταν απειλές και ενδεχομένως πιέστηκε να αναλάβει την ευθύνη. «Είναι 100%, 1.000%, 1.000.000% αυτό ακριβώς που σου λέω».
Μάλιστα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να του ασκήθηκε πίεση μέσω της οικογένειάς του. «Και θα το πάρει όλο πάνω του, είμαι σίγουρη. Γιατί ξέρω ότι μπορεί να του έχουνε πει “αν δεν τον πάρεις εσύ πάνω σου θα το πάρει η οικογένειά σου”».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Σοκάρει η κυνική ομολογία του αδίστακτου 43χρονου Σκοπιανού