Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της Sky Express μετά το ξέσπασμά της
Τηλεόραση

Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της Sky Express μετά το ξέσπασμά της

Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της Sky Express μετά το ξέσπασμά της

Σκληρή η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας

Την έντονη ενόχλησή της εξέφρασε η Ζέτα Μακρυπούλια στα social media για τη γνωστή αεροπορική εταιρία Sky Express καθώς έχασε την πτήση της για Σάμο.

Η παρουσιάστρια του περιέγραψε τη δυσάρεστη περιπέτειά της λέγοντας πως επισκέφθηκε την τουαλέτα πριν από το check in και όταν επέστρεψε για να επιβιβαστεί το αεροπλάνο είχε αναχωρήσει χωρίς καν να υπάρξει από τα μεγάφωνα σχετική ειδοποίηση.

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν.

Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου» ανέφερε στα stories της.

Η Sky Express έδωσε τη δική της απάντηση:

«Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».