Για την ολοκλήρωση της εκπομπής της «Αλήθειες με τη Ζήνα» και τη νέα της εκπομπή μίλησε η Ζήνα Κουτσελίνη. Παράλληα, έκανε μια έμμεση αναφορά και στο ξαφνικό φινάλε του «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά, λέγοντας πως τα καλύτερα είναι μπροστά.
«Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω περισσότερο»
«Η τηλεόραση διανύει μια πολύ δύσκολη περίοδο και αυτό είναι αλήθεια, η αίγλη της δεν χάνεται, αλλά φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έτσι υπάρχουν κάποιες αλλαγές και αυτές οι αλλαγές ενδεχομένως φέρνουν μεγάλες αναστατώσεις», ανέφερε αρχικά η Ζήνα Κουτσελίνη και συνέχισε:
«Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι τα καλύτερα είναι μπροστά μας για όλους, για όλους και το εννοώ απόλυτα και, όταν μάλιστα είσαι ένα πρόσωπο φωτεινό, ειλικρινές με το τηλεοπτικό κοινό και είσαι ένα πρόσωπο με αξιοπρέπεια πάντα, πάντα προχωράς και ο νοών νοείτω για ό,τι είπα.
Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω περισσότερο γιατί θέλω πάντα να είμαι ήρεμη όταν μιλάω για να μη χάνω το δίκιο μου και αυτό πια μου το είπε μια σπουδαία Ελληνίδα παρουσιάστρια -δεν θα πω το όνομά της- και όταν στην πορεία το βρήκα μπροστά μου, είπα “να πού μου ‘βαλε τα γυαλιά η…” και δεν θα πω ποια είναι η… Αλλά όταν μιλάμε με νεύρα, χάνουμε το δίκιο μας, γιατί έχουμε μιλήσει και με νεύρα. Αυτό δεν αναιρεί το οτιδήποτε έχουμε κάνει», κατέληξε στην τοποθέτησή της η Ζήνα Κουτσελίνη.
Η Φαίη Σκορδά σε ρυθμούς καλοκαιριού: «Μου αφιερώνετε τραγούδι;»