Έλενα Ακρίτα: Το αιχμηρό της σχόλιο για το νέο τουριστικό σποτ του ΕΟΤ
Ελλάδα

Έλενα Ακρίτα: Το αιχμηρό της σχόλιο για το νέο τουριστικό σποτ του ΕΟΤ

Έλενα Ακρίτα: Το αιχμηρό της σχόλιο για το νέο τουριστικό σποτ του ΕΟΤ

Όσα έγραψε στο Facebook

Την έλλειψη δημιουργικότητας στη νέα τουριστική καμπάνια του ΕΟΤ αλλά και τον δανεισμό ενός σλόγκαν που όπως φαίνεται είναι κατοχυρωμένο σε γνωστή εταιρεία καλλυντικών από το 2014 στηλίτευσε η Έλενα Ακρίτα μέσα από δύο αιχμηρές αναρτήσεις που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.

Θυμίζουμε ότι τη διαφημιστική εκστρατεία ανέλαβε η εταιρεία Marketing Greece και την παρουσίασε την Πέμπτη ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην Αίγλη του Ζαππείου στο πλαίσιο της προώθησης του ελληνικού τουρισμού διεθνώς με κεντρικό σύνθημα το The Greek Summer state of mind.

Η δημοσιογράφος όπως και αρκετοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αμέσως παρατήρησαν την ομοιότητα του παραπάνω motto με διαφημιστική καμπάνια της Lancaster ενώ το ίδιο σλόγκαν φαίνεται πως εύκολα το βρίσκει κανείς γραμμένο σε διάφορα είδη που κυκλοφορούν στο εμπόριο, όπως επισταμένα σημείωσε η Έλενα Ακρίτα και στο ποστ της.

Παράλληλα, σε προηγούμενη ανάρτηση έγραψε:

“Η εταιρία που ανέλαβε την τουριστική καμπάνια «Greece is a state of mind» αντέγραψε επί λέξει το σλόγκαν «Summer is a state of Mind» της Lancaster; Ασύλληπτο;”.