Μια προσωπική ανάρτηση έκανε η Άννα Πρέλεβιτς στο Instagram, μιλώντας με ειλικρίνεια για την περίοδο της εγκυμοσύνης της και τις αλλαγές που έφερε στο σώμα και την καθημερινότητά της.
Η Σταρ Ελλάς, 60 ημέρες μετά τη γέννηση των δίδυμων κοριτσιών της, αποκάλυψε πόσα κιλά πήρε στην εγκυμοσύνη, αλλά και γιατί επέλεξε να αφήσει τη γυμναστική στην άκρη και τους εννέα μήνες.
Η ίδια εξήγησε πως από τη στιγμή που έμαθε ότι περιμένει δίδυμα, προτεραιότητά της ήταν να είναι όσο πιο προσεκτική γίνεται και να ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες του γιατρού της.
Η απόφαση να μη γυμναστεί στην εγκυμοσύνη
Η Άννα Πρέλεβιτς τόνισε πως η γυμναστική αποτελούσε πάντα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της, όχι μόνο για λόγους εμφάνισης, αλλά κυρίως για την ψυχολογία, την ενέργεια και την ευεξία της.
Ωστόσο, η εγκυμοσύνη της στα δίδυμα άλλαξε τις προτεραιότητές της. Όπως ανέφερε, δεν θέλησε να πιέσει τον εαυτό της, αλλά να φροντίσει τα μωρά της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
«60 μέρες μετά τη γέννα. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν γυμνάστηκα καθόλου. Από τη στιγμή που έμαθα ότι περιμένουμε δίδυμα – το μεγαλύτερο και πιο όμορφο σοκ της ζωής μας, ήθελα να είμαι όσο πιο προσεκτική γινόταν και να ακολουθήσω κατά γράμμα τις οδηγίες του γιατρού μου.
Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως η γυμναστική για μένα δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση. Μεγάλωσα κάνοντας πρωταθλητισμό στο καλλιτεχνικό πατινάζ μαζί με την αδερφή μου και για πολλά χρόνια η ζωή μας περιστρεφόταν γύρω από προπονήσεις, αγώνες και ατελείωτες ώρες στο παγοδρόμιο. Η άσκηση είναι τρόπος ζωής. Είναι ευεξία, ενέργεια, ψυχολογία. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται μετά.
Υ.Γ. Μία ακόμη ερώτηση που λαμβάνω καθημερινά είναι πόσα κιλά πήρα στην εγκυμοσύνη. Πήρα 14 κιλά και έχασα τα 10 βγαίνοντας από το μαιευτήριο. Ειλικρινά, ούτε εγώ δεν το πίστευα όταν το είδα! Ίσως το “μυστικό” να είναι ότι σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης φρόντιζα να τρέφομαι όσο καλύτερα μπορούσα για τα μωρά μου. Από την πρώτη στιγμή είχα αποφασίσει ότι, εφόσον τρέφομαι σωστά, δεν με απασχολεί καθόλου πόσα κιλά θα πάρω», αποκάλυψε η Άννα Πρέλεβιτς.
Η δύσκολη αρχή μετά τη γέννηση των δίδυμων κοριτσιών
Η Άννα Πρέλεβιτς και ο Νικήτας Νομικός υποδέχτηκαν τις δίδυμες κόρες τους λίγο νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία τοκετού, κάτι που συμβαίνει συχνά σε δίδυμες κυήσεις.
Η ίδια είχε μιλήσει και στο παρελθόν για τις πρώτες δύσκολες ημέρες μετά τη γέννηση των μωρών, περιγράφοντας πόσο απαιτητική ήταν εκείνη η περίοδος, αλλά και πόσο σημαντικό ήταν για εκείνη να διατηρήσει τη θετική της στάση.
«Ήταν πολύ δύσκολο. Για περίπου 7-8 μέρες δε μπορούσα να τις ακουμπήσω, μόνο να τις βλέπουμε μπορούσαμε. Δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά. Ήξερα ότι είναι θέμα χρόνου, δεν έχασα ποτέ τη θετική μου διάθεση. Είμαι πολύ χαρούμενη» είχε εξομολογηθεί στις τελευταίες δηλώσεις της η Άννα Πρέλεβιτς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άννα Πρέλεβιτς – Νικήτας Νομικός: Εξιτήριο για τις δίδυμες κόρες τους μετά από 20 ημέρες στη ΜΕΝΝ