Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στον Μαυρίκιο περνούν μέρος των καλοκαιρινών τους διακοπών η Ελένη Βουλγαράκη και ο Φώτης Ιωαννίδης, απολαμβάνοντας χαλαρές στιγμές μακριά από την καθημερινότητα.

Ο ποδοσφαιριστής έκανε νέα ανάρτηση στα social media, μέσα από την οποία μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς του φίλους ένα καρουζέλ φωτογραφιών από το ταξίδι τους. Μάλιστα, συνόδευσε την ανάρτηση με τη σημαία του Μαυρίκιου, αποκαλύπτοντας έτσι τον εξωτικό προορισμό που επέλεξαν.

Οι φωτογραφίες από τον Μαυρίκιο

Στα στιγμιότυπα που δημοσίευσε ο Φώτης Ιωαννίδης, βλέπουμε εικόνες από τις διακοπές του ζευγαριού, με φόντο παραλίες, καταγάλανα νερά και λευκή άμμο.

Ο ίδιος ποζάρει χαλαρός και ευδιάθετος, σε ένα σκηνικό που θυμίζει καρτ ποστάλ, δίνοντας μια μικρή γεύση από τις όμορφες στιγμές που περνούν στο νησί.

Διαβάστε περισσότερα στο okmag.gr.