Melia Kreiling: «Πρέπει να σταματήσει να μας ορίζει η αντρική αντικειμενοποίηση»
TV Gossip

Melia Kreiling: «Πρέπει να σταματήσει να μας ορίζει η αντρική αντικειμενοποίηση»

Melia Kreiling: «Πρέπει να σταματήσει να μας ορίζει η αντρική αντικειμενοποίηση»

Όσα είπε για την απόφασή της να συμμετέχει στη σειρά, Οι Πανθέοι

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη προχώρησε η Melia Kreiling μιλώντας για τον ρόλο της ως Μάρμω στη σειρά, Οι Πανθέοι, αλλά και την επαγγελματική της καριέρα στο εξωτερικό.

Πιστεύεις πως είναι απαραίτητη η γυναικεία αλληλεγγύη μέσα σε αυτή τη δουλειά;

Άκρως απαραίτητη. Εάν θέλουμε να έχουμε ενδιαφέροντες ρόλους, εάν θέλουμε οι μισθοί μας να μην αμφισβητούνται, εάν θέλουμε ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας, εάν θέλουμε να αναδεικνύεται η τεράστια πολυπλοκότητά μας ακριβώς όπως το κάνουν για τους άντρες και όχι να παίζουμε μόνο τις πριγκίπισσες που περιμένουν έναν πρίγκιπα να τις σώσει, τότε οι γυναίκες πρέπει να συνομιλούν, να στηρίζει η μία την άλλη και να σταματήσει να μας ορίζει η αντρική αντικειμενοποίηση. Το πιστεύω πολύ βαθιά, πως αν οι γυναίκες αποκτήσουμε την αλληλεγγύη που έχουν οι άντρες μεταξύ τους – χωρίς να εννοώ ότι πρέπει όλες οι γυναίκες να συμφωνούν για τα πάντα, φυσικά – θα μπορούσαμε να λύσουμε αρκετά θέματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στη δουλειά.

Ήταν εύκολη η απόφαση να δουλέψεις για τους «Πανθέους», ν’ αφήσεις για λίγο πίσω τις υποχρεώσεις σου στο εξωτερικό ή να κυνηγήσεις μια νέα μεγάλη συνεργασία; Πήρες ρίσκο, με λίγα λόγια;

Ήταν δύσκολο ναι, αλλά για πρακτικούς λόγους. Δεν κυνηγάω ακριβώς συνεργασίες, ούτως ή άλλως δεν είναι και εφικτό έτσι όπως το φανταζόμαστε όλοι, διότι υπάρχει πολύ συγκεκριμένος τρόπος που μαθαίνεις για τις ακροάσεις και τα πρότζεκτ που γίνονται. Όμως είχα κι εγώ η ίδια, την ανάγκη να κάνω κάτι άλλο, να μάθω κάτι άλλο, με τη σκέψη πως αν μου αρέσει, τότε θα περάσω ευχάριστα και αν όχι θα έχω μάθει κάτι καινούργιο για μένα. Με το σύνδρομο της Πολυάννας πορεύομαι, όπως καταλαβαίνετε!

Πήρε χρόνο να συνηθίσεις την αλλαγή κλίμακας εργασίας από το Netflix σε μια σειρά ιδιωτικού καναλιού, όπως οι «Πανθέοι»;

Ναι, μου πήρε λίγο χρόνο. Είναι προφανώς μικρότερα όλα σε μέγεθος εδώ, αλλά ευτυχώς όχι σε επίπεδο αφοσίωσης. Όλα θέμα συνήθειας είναι. Είναι κάποιοι παράγοντες που καταλαβαίνω ότι δεν χρειάζονται σε παραγωγές μικρότερης κλίμακας και άλλα στοιχεία που έχω καταλήξει ότι είναι απολύτως απαραίτητα όποιο και είναι το μέγεθος της αγοράς· άλλα για πρακτικούς, άλλα για οικονομικούς και φυσικά για δημιουργικούς λόγους.

Επανεκτίμησες κάτι δουλεύοντας για τους «Πανθέους»;

Επανεκτίμησα το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει ο χρόνος για να γίνονται τα πράγματα. Σε καθημερινές σειρές δεν υφίσταται αυτό ούτε ως έννοια – πραγματικά. Είναι τόσο μεγάλη η πίεση του να τελειώσουμε το γύρισμα για κάθε επεισόδιο ώστε να είναι έτοιμο να παιχτεί, που βρισκόμαστε όλοι σε μια συνθήκη ηρωισμού, δηλαδή μια καθημερινή υπέρβαση των αντοχών μας, ώστε να βγει το αποτέλεσμα που βλέπετε. Το οποίο αποτέλεσμα μπορεί να έχει τις ατέλειές του, είναι όμως κινηματογραφικό, είναι γεμάτο αφοσίωση από κάθε συντελεστή, είναι γεμάτο από έναν χειροπιαστό καθημερινό αγώνα για κάτι καλύτερο από το χτες, κάτι αντάξιο των προσδοκιών όλων και γι’ αυτά όλα είμαι ειλικρινά πολύ περήφανη.

Αν συνεχίσουν να σου έρχονται προτάσεις από την Ελλάδα, θα ξαναμπείς στον πειρασμό;

Λέω από την αρχή ότι φυσικά θέλω να δουλεύω στην Ελλάδα. Απλώς στο θέμα της τηλεόρασης ή μιας ταινίας πρέπει να τηρώ κάποιες προϋποθέσεις που δεν είναι μόνο δικές μου, άλλα και των ατζέντηδων, του σωματείου, κ.τ.λ. Οπότε αυτό έχει να κάνει και με τη θέληση της παραγωγής. Στο θέμα του θεάτρου πρέπει να βρίσκεται ο χρόνος. Εδώ αποφασίζουν το ρεπερτόριο του θεάτρου, ένα, δύο, καμιά φορά και τρία χρόνια πριν καν ξεκινήσουν πρόβες. Αυτό είναι πολύ δύσκολο όταν δουλεύεις κατά κύριο λόγο στο εξωτερικό γιατί εκεί οι δουλειές κλείνονται μια έως έξι εβδομάδες πριν αρχίσουν. Δεν είναι απίθανο, άλλα είναι δύσκολος ο συγχρονισμός δυο εντελώς διαφορετικών νοοτροπιών εργασίας.

Για να διαβάσετε περισσότερα επισκεφθείτε το monopoli.gr