Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Μια ιδιαίτερη προσωπική στιγμή μοιράστηκε η Σταματίνα Τσιμτσιλή με τους διαδικτυακούς της φίλους, με αφορμή τη συμπλήρωση 15 χρόνων κοινής πορείας με τον σύζυγό της, Θέμη Σοφό.

Η παρουσιάστρια του Alpha προχώρησε σε μια τρυφερή ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, εκφράζοντας την αγάπη και την ευγνωμοσύνη της για τη ζωή που έχουν χτίσει μαζί όλα αυτά τα χρόνια.

Το συγκινητικό μήνυμα στο Instagram

Στην ανάρτησή της, η Σταματίνα Τσιμτσιλή έκανε μια αναδρομή στη σχέση τους, τονίζοντας πόσο γρήγορα πέρασε ο χρόνος αλλά και πόσο έντονες υπήρξαν οι στιγμές που έχουν ζήσει ως οικογένεια.

«15 χρόνια πριν … Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω πόσο γρήγορα πέρασε ο χρόνος. Κι όμως, όταν σκέφτομαι όλα όσα έχουμε ζήσει μαζί, νιώθω πως μέσα σε αυτά τα δεκαπέντε χρόνια χωράει μια ολόκληρη ζωή. Τόσες στιγμές, τόσες αναμνήσεις, τόσα συναισθήματα…»

Οι ευχές για το μέλλον της οικογένειας

Στο ίδιο μήνυμα, η παρουσιάστρια δεν έκρυψε την επιθυμία της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στην υγεία, την αγάπη και τη συνοχή της οικογένειας που έχουν δημιουργήσει.

«Εύχομαι πάνω απ’ όλα να είμαστε υγιείς και αγαπημένοι. Να συνεχίσουμε μαζί όπως είμαστε στα εύκολα και στα δύσκολα και να καμαρώνουμε τα παιδάκια μας να μεγαλώνουν ευτυχισμένα και να πραγματοποιούν τα όνειρά τους».